Search for content, post, videos

Ce fel sa faci sport ca sa slabesti 5 kilograme in o saptamana. Programul pe 7 zile

Daca vrei sa slabesti 5 kilograme in aproximativ 7 zile si esti dispus sa faci si miscare, afla ca pentru a scapa de grasime trebuie sa faci sport intr-un anumit fel.

Insa, pe langa miscare, si dieta trebuie sa fie una echilibrata ca sa iti ajute organismul sa arda grasimea.

Cu exercitiile si programul de sport de mai jos si cu o dieta din care sunt excluse produsele de panificatie, zaharul si bauturile racoritoate, poti ajunge sa slabesti 5 kilograme in 7 zile.
Programul sportiv pe 7 zile:
LUNI – inainte de micul dejun fa 30 de genoflexiunie. Dupa micul dejun, 20 de flotari. Seara inainte de culcare fa 40 de genoflexiuni si 20 de flotari.

MARTI – inainte de micul dejun fa 40 de genoflexiuni. Dupa micul dejun fa 25 de flotari. Seara, inainte de culcare fa 40 de genoflexiuni si 20 de flotari.

MIERCURI – inainte de micul dejun fa 20 de flotari. Dupa micul dejun fa alte 20 de flotari. Seara, inainte de culcare fa 40 de genoflexiuni si 20 de flotari.

JOI – inainte de micul dejun fa 50 de genoflexiuni. Dupa micul dejun fa alte 50 de genoflexiuni. Inainte de culcare fa 25 de flotari si 50 de genoflexiuni.

VINERI – inainte de micul dejun fa 30 de flotari. Dupa micul dejun fa alte 30 de flotari. Inainte de culcare fa 40 de genoflexiuni.

SAMBATA – inainte de micul dejun fa 50 de genoflexiuni. Dupa micul dejun fa alte 50 de genoflexiuni. Inainte de culcare fa 30 de flotari.

DUMINICA – inainte de micul dejun fa 30 de flotari. Dupa micul dejun fa 20 de flotari si inca 30 de genoflexiuni. Inainte de culcare fa alte 40 de genoflexiuni si 20 de flotari.

Acest program sportiv va face ca organismul sa inceapa sa arda calorii intr-un mod cat se poate de sanatos inca de la primele ore ale diminetii. Acest lucru inseamna ca pe parcursul zilei corpul va elimina din toxinele si din grasimile deja acumulate datorita faptului ca metabolismul este pornit la maxim.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *