Search for content, post, videos

Cati ani de viata castigi prin diferite sporturi

Faceti cel putin 30 de minute de miscare pe zi, astfel suna indemnul medicilor, dar si al spoturilor publicitare pentru o viata mai sanatoasa. Dar cat de mult conteaza sportul in ceea ce priveste prelungirea vietii?!

Intrebarea apare in contextul publicarii unui studiu efectuat de cercetatorii de la Copenhagen City Heart care arata ca aproximativ doua ore de jogging desfasurate in doua sau trei etape creste speranta de viata a femeilor cu 5,6 ani, iar pe cea a barbatilor cu 6,2 ani.

CITESTE SI

 

Sport, in functie de zodie

Cum sa faci sa iti placa sportul

Iata ce alte constatari au facut oamenii de stiinta citati de Huffington Post!

Ciclismul

Daca alegi bicicleta ca mijloc de deplasare la serviciu, nu numai ca economisesti bani si te poti lauda cu a fi eco, dar poti trai cu pana la cinci ani mai mult decat cei care nu fac ciclism la nivel de amator.

Inotul

O analiza din 2009 arata ca barbatii care inoata regulat prezinta un risc de deces cu 50% mai mic decat sedentarii. Totodata, inotul s-a dovedit a fi mai eficient in prelungirea sperantei de viata decat mersul rapid, spre exemplu, rata mortalitatii in randul inotatorilor fiind mult mai mica decat in randul altor practicanti de sporturi.

Mersul rapid

Un studiu efectuat in 2011 dezvaluie ca oamenii parcurg, in mod normal, un metru pe secunda. Insa cei care grabesc ritmul si parcurg cel putin doi metri pe secunda traiesc mai mult decat semenii lor mai molcomi.

15 minute de work-out pe zi

Deseori cele 30 de minute de miscare recomandate zilnic lipsesc din programul tau zilnic, vesnic supraincarcat. Insa oamenii de stiinta au stabilit ca multe persoane pot rupe 15 minute pentru sport din orarul cotidian. Poate ai putea si tu? Motivul: Iti adaugi trei ani la speranta de viata, potrivit unui studiu citat de Reuters. Asadar, fie ca e vorba de stretching, de genoflexiuni, abdomene sau alte exercitii, 15 minute de miscare pe zi iti pot ajuta atat silueta, cat si sanatate.

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *