Search for content, post, videos

Alimente despre care doar se pretinde ca sunt sanatoase

Este aproape imposibil sa mananci 100% sanatos, dar, de obicei, vrem sa ne asiguram ca produsul pe care il consumam ne ofera beneficii. Se pare ca exista alimente pe care le consideram sanatoase, desi nu sunt.

Chipsuri de banane
Beneficiul acestora este ca au in consistenta lor aproape acelasi lucru ca si bananele: Fibre. fier, potasiu si magneziu, insa cei care le fabrica adauga arome si zahar la chipsurile de banane, iar de cele mai multe ori le prajesc.
Cum sa le inlocuiesti: Fa-ti propriile chipsuri de banane la cuptor sau uscate la aer.

Orezul expandat
Exista multe varietati ale orezului expandat. De multe ori poti gasi orez expandat care contine uleiuri daunatoare.
Cum sa il inlocuiesti: Citeste lista de ingrediente cu grija. Nu trebuie sa contina drojdie, amidon modificat, conservanti, colorant sau antioxidanti.

Alimentele fara gluten
Glutenul este o proteina ce se gaseste in cereale si este ceea ce face posibil amestecul apei cu faina. Este periculos pentru cei cu intoleranta la gluten. Toti ceilalti nu ar trebui sa evite produsele ce contin gluten fara sa consulte un doctor. Alimentele fara gluten contin o multime de aditivi, fiind mai periculoase decat cele cu gluten.
Cum sa le inlocuiesti: Cumpara paine normala. Nu manca prea mult, dar nu te teme de ea.

Fructe deshidratate
Fructele deshidratate in sine sunt sanatoase, dar pentru a le proteja de mucegai si pentru a-si pastra culoarea sunt tratate cu fungicizi si dioxid de sulf.
Cum sa le inlocuiesti: Incearca sa deshidratezi fructele acasa. Nu este dificil si sunt mult mai sanatoase.

Branza procesata
Pe langa faptul ca exista o multime de aditivi in branza procesata, contine o cantitate imensa de sodiu. De exemplu, un sandwich cu 3 felii de branza procesata vor acoperi 2/3 din doza zilnica recomandata a acestui aliment.
Cum sa o inlocuiesti: Incearca diferite feluri de branza de calitate.

Legumele care contin amidon
Porumbul, cartofii, dovleacul si cartofii dulci contin mai putine fibre, vitamina si minerale decat celelalte legume, fructe si totusi contin mai multe calorii. Asta nu inseamna ca trebuie sa renunti in totalitate la aceste legume, insa nu este recomandat sa le consumi regulat daca esti la dieta.
Cum sa le inlocuiesti: Alege legume fara amidon(crocante, suculente si verzi), mai ales daca le consumi dupa ora 6 seara.

<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *