Search for content, post, videos

Alimente bogate in acid folic pentru dieta ta

Acidul folic este o versiune sintetizata a folatului de vitamine, care se gaseste de obicei in alimente fortificate, precum si in suplimente. Acidul folic, pe de alta parte, este forma naturala a vitaminei B9 si se gaseste de obicei in multe surse de plante si animale.

Corpul nostru are capacitatea de a regla nivelurile sanatoase de acid folic in sistemul nostru prin eliberarea excesului in urina. Acidul folic este necesar in organismul nostru pentru ca ajuta la sinteza ADN, biosinteza nucleotidelor in celule si la formarea de globule rosii.

Intrebarea este acum, care alimente sunt bogate in acid folic? Daca doriti sa cresteti nivelul de acid folic, este posibil sa doriti sa adaugati aceste alimente la dieta dvs. obisnuita.

Broccoli
Aceasta leguma trebuie adaugata la dieta dvs. deoarece este una dintre cele mai bune alimente detoxifiante disponibile. Mananca o jumatate de cana din aceasta leguma pentru 52 micrograme de acid folic, care este aproximativ 13% din doza zilnica recomandata de care aveti nevoie.

Puteti sa il adaugati la salate, sa il mancati asa cum este sau sa il includeti in mese daca doriti.

Sparanghel
Aceasta este probabil una dintre cele mai bogate legume dense pe care le veti gasi vreodata. Are calorii scazute si poate fi folosit si ca medicament.

Consumul de patru tulpini de sparanghel va poate oferi deja aproximativ 90 de micrograme de acid folic, care reprezinta aproximativ 22% din cantitatea necesara. De asemenea, puteti obtine vitaminele A, C, K si chiar manganul de la consumul acestei legume.

Avocado
Ar trebui sa incercati, de asemenea, avocado, daca doriti sa cresteti aportul de acid folic, deoarece un singur fruct poate livra in jur de 162 micrograme din acesta. Acesta reprezinta aproximativ 41% din valoarea zilnica pe care trebuie sa o aveti.

Un alt motiv pentru care trebuie sa aveti avocado in dieta dvs. este pentru continutul de potasiu, acizi grasi, antioxidanti, vitamina C si fosfor doar pentru a numi cateva. Poti sa-l mananci ca atare, sa il adaugi la sandwich-uri, salate, si chiar dips.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *