Search for content, post, videos

Ai parul rar si iti cade? Dieta care-ti face parul mai des, stralucitor si puternic

Subtierea firelor de par, caderea parului si degradarea acestuia, sunt cauzate de foarte multi factoti, principalii fiind stesul, mediul inconjurator poluat, produsele de infrumusetare insa si dieta.

Potrivit ultimelor studii in domeniu, exista o serie de alimente care, consumate periodic, ajuta foarte mult la indesirea parului, la intarirea firului de par si-i ofera acestuia totodata si stralucirea pe care toata lumea o doreste.

Aceste alimente nu au pe de alta parte un efect nociv asupra siluetei, fiind cat se poate de sanatoase si bogate in absolut toate substantele necesare organismului. Totodata contin foarte putine grasimi si sunt bogate in vitamine si proteine imperativ necesare unei digestii foarte bune.

Astel, dieta care face parul mai des, mai stralucitor si mai puternic este deopotriva indicata si pentru intreg organismul.

Alimentele enumerate mai jos trebuie consumate, in principal, la micul dejun. Acest lucru face ca nutrientii din ele sa fie asimilati pe parcursul zilei de catre organism si directionati acolo unde este nevoie de ei, cum ar fi la radacina firelor de par. Pentru ca dieta sa functioneze, este indicat ca micul dejun sa fie format exclusiv din unul din alimentele enumerate mai jos, in ce ordine preferati, celelalte mese ale zilei fiind normale.

De evitat consumul de paine si de zahar pentru ca ambele au un efect negativ asupra intregului organism.

Iata ce alimente care ajuta la sanatatea parului:

Somonul. Acest peste contine acizi grasi, vitamina B12 si fier, elemente necesare imperativ pentru o piele sanatoasa si pentru un par de invifiat. Mai mult decat atat, somonul este bogat in proteine si in vitamina D, care ajuta la regenerarea si cresterea parului.

Crevetii. Crevetii contin, la fel ca si somonul, fier, vitamina B12, vitamina D si acizi grasi. Insa sunt mai bogati in proteine si pe anga aceste lucruri contin si seleniu si zinc, substante foarte importante in intarirea firului de par.

Ouale. Ouale sunt foarte importante pentru stimularea cresterii parului, fiind considerate adevarate “bombe minerale”. Oula insa contin si o substanta numita “biotina” care ajuta foarte mult la obtinerea unui fire de par stralucitor.

Carnea macra de vita. Carnea macra de vita, consumata fiarta sau sub forma de gratar, poate face minuni pentru par. Este foarte bigata in fier si proteine si totodata stimuleaza hormonii de crestere. Acest lucru inseamna ca parul se va regenera mai rapid si va deveni mai des

Nucile. Nucile sunt foarte bogate in acizi omega-3, acizi grasi, botina, proteine, vitamina e si cupru. Toate aceste substante sunt vitale pentru a avea parul cat mai puternic si mai stralucitor.

Semintele de dovleac. Si semintele de dovleac, la fel ca si nucile, contin substante necesare regenerarii parului. Pe langa aceste substante, semintele de dovleac contin uleiuri necesare stralucirii parului.

Ciocolata neagra. Bogata in proteine, fier, antioxidanti si vitamina B, ciocolata neagra face minuni pentru par. Este indicat totodata sa fie folosita si ca masca de par. Ciocolata se topeste efectiv si se aplica calduta pe scalp. Dupa 20 de minute, se clateste parul iar efectele sunt surprinzatoare.

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *