Search for content, post, videos

7 miscari de Pilates care iti vor transforma complet trupul!

Cea mai eficienta metoda prin care iti poti tonifia abdomenul, soldurile, talia si coapsele este practicarea exercitiilor Pilates. Asa cum insusi Joseph Pilates a spus, dupa 10 sedinte te vei simti mai bine, dupa 20 de sedinte vei arata mai bine, iar dupa 30 de sedinte vei avea un nou corp.

Fa aceste miscari de 3-4 ori pe saptamana si vei avea un corp de invidiat in cel mai scurt timp.

Cele 100 de repetitii

Intinde-te pe spate si ridica-ti picioarele la un unghi de 45 de grade de pe podea in timp ce iti ridici capul, gatul si umerii. Fa miscari puternice in sus si in jos cu mainile de 5 ori in timp ce inspiri si de 5 ori in timp ce expiri. Fa 100 de repetitii.

Cercuri cu un singur picior

Intinde-te pe spate si ridica piciorul drept si tine-ti corpul nemiscat in timp ce faci 8 rotatii cu piciorul drept in sensul acelor de ceasornic si 8 in sensul opus acelor de ceasornic. Repeta cu piciorul stang.

Citeste continuarea articolului pe acasa.ro  ( http://goo.gl/DwpnNz )
loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *