Search for content, post, videos

6 exercitii care iti vor imbunatati performantele de alergator

Daca alergatul este una dintre pasiunile tale, cu siguranta iti place sa iti pui in practica hobby-ul cat mai des cu putinta. Dar ce-ai zice daca ai afla ca iti poti imbunatati performantele atletice intr-un mod la fel de placut si de relaxant?

Exista cateva exercitii de baza pe care le poti practica atat pentru a te incalzi inainte de alergari, cat si pentru a evita durerile musculare. In plus, acestea te vor transforma intr-un alergator neobosit si mult mai rapid. Imbunatateste-ti anduranta facand aceste exercitii uluitor de usoare:

1. Bicicleta inversata

Intinde-te pe spate si ridica piciorul drept in aer. Pozitia coapsei tale ar trebui sa fie perpendiculara pe trunchi, iar tibia dreapta paralela cu solul. Coboara apoi piciorul la 2-3 cm fata de sol si tine-l in aceasta pozitie timp de cateva secunde. Repeta exercitiul si cu piciorul stang.

Asigura-te ca partea inferioara a spatelui este asezata confortabil. Daca este nevoie, tine o mana sau chiar pe amandoua bagate in scobitura spatelui, asezate pe sol. Poti folosi si o perna de dimensiuni reduse. Important este sa nu te doara spatele din cauza duritatii podelei sau a arcuirii.

2. Scandura echilibrata

Intinde-te pe burta, cu fata in jos, intr-o pozitie cat mai dreapta. Lasa-ti intreaga greutate pe antebrate si pe degetele de la picioare, in timp ce abdomenul, fesele si partea inferioara a spatelui sunt incordate. Stai in aceasta pozitie si ridica in acelasi timp piciorul drept si bratul stang. Stai cateva secunde asa si repeta exercitiul cu membrele opuse.

 

Citeste continuarea pe acasa.ro ( http://bit.ly/1mdIjb1 )

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *