Search for content, post, videos

5 ponturi utile pentru un somn profund si odihnitor

Productivitatea de care dai dovada pe parcursul zilei este determinata si de modul in care ai dormit cu o noapte inainte. Programul de somn, obiceiurile inainte sa adormi si deciziile zilnice pe care le iei pot afecta calitatea odihnei si, implicit, nivelul de productivitate. Pentru a scapa de neplaceri, iata cateva ponturi care te pot ajuta sa ai un somn profund si odihnitor noapte de noapte.

 1. Rezista tentatiei de a-ti amana trezirea dimineata

Desi nu este recomandat, multi dintre noi isi amana alarma dimineata. Acest obicei iti intrerupe ciclurile naturale de somn, astfel ca risti sa te trezesti mai obosit decat te-ai culcat. Asadar, in loc sa iti pui alarma sa sune din 10 in 10 minute timp de o ora, seteaza-ti direct alarma mai tarziu si astfel te vei trezi plin de energie.

2. Pune-ti o pereche de sosete inainte sa te culci

Cand ai palmele si labele picioarelor mai calde decat in mod normal vei adormi mult mai repede. Poti grabi acest proces purtand o pereche de sosete calduroase inainte sa te bagi in pat. Sangele tau se va incalzi si astfel te vei simti mult mai confortabil.

 Citeste continuarea pe acasa.ro ( http://goo.gl/Ei5cZ1 )

loading...
<

1 comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *