Search for content, post, videos

5 mituri despre alergat care iti compromit antrenamentele

Iti doresti sa faci sport, pentru a-ti mentine greutatea sau chiar pentru a elimina kilogramele in plus? Daca nu ai timpul necesare pentru a te tine de un program strict de fitness, cu siguranta te-ai gandit la jogging.

Stiinta a evoluat, iar cercetarile din domeniul medicinei atesta faptul ca, de-a lungul timpului, ti-au fost servite o multime de lucruri neadevarate despre sport. Insa adevarata problema este ca acestea ti-ar putea sabota toata munca si straduinta. Iata care sunt miturile despre alergat care iti pot compromite antrenamentele:

1. Este bine sa te incalzesti inainte de a alerga

Incalzirea muschilor inainte de antrenamente functioneaza perfect pentru atleti, insa pentru alergatori, exercitiile statice de incalzire nu trebuie facute inaintea unei sesiuni de jogging, ci dupa aceasta. Daca vrei neaparat sa faci ceva inainte, opteaza pentru miscari dinamice precum mersul pe jos sau alergarea usoara cu genunchii la piept.

2. Hidrateaza-te cu bauturi speciale

Piata este suprasaturata de bauturi care iti promit hidratarea optima, iar publicitatea le promoveaza pe cele destinate celor care practica sporturi. Aceasta nu este intotdeauna alegerea corecta. Daca sesiunile tale de alergare dureaza mai putin de o ora, nu este necesar sa consumi o astfel de bautura. Alege apa pentru zilele cand faci antrenamente scurte si opteaza pentru bauturi destinate sportivilor doar atunci cand te antrenezi mai mult si ai nevoie de ceva care sa substituie caloriile si electrolitii pierduti in timpul exercitiilor.

Citeste continuarea articolului pe acasa.ro ( http://goo.gl/yduvRO )
loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *