Search for content, post, videos

3 remedii eficiente pentru sindromul premenstrual

Multe lucruri se intampla in corpul unei femei cu cateva zile inainte de perioada lunara. 65% dintre femei sufera de simptomele dureroase, adesea iritante, ale sindromul premenstrual, cum ar fi acnee, balonare, crampe, depresie, caderea parului, dureri de cap, schimbari de dispozitie, poftele de zahar si multe alte probleme care le ameninta viata profesionala, bunastarea si relatiile.

În aproximativ 20% din cazuri, sindromul premenstrual este atât de sever încât este necesar tratamentul medical.

O serie de studii arata ca exista multe modalitati de a preveni sindromul premenstrual, iar urmatoarele sunt doar trei dintre aceste remedii dovedite eficiente de la domiciliu.

Alege o dieta sanatoasa
O serie de alimente pot provoca dezechilibre hormonale extreme in timpul ciclului menstrual. Zaharul, cofeina, alcoolul, produsele lactate si carbohidratii sunt doar cateva dintre ele. Combate sindromul premenstrual prin curatarea dietei.

Consuma mai multe oua, acestea sunt bogate in proteine care vor echilibra nivelul de zahar din organism. Mananca o multime de legume bogate in fibre, nuci, fasole si cereale integrale. Alegeti alimentele ecologice pentru a evita estrogenii din pesticide. Renunta la cafeaua de dimineata pentru o ceasca de ceai de ghimbir, care este foarte eficient impotriva crampe si a altor simptome menstruale.

Luati cateva suplimente
Exista suplimente cunoscute pentru ameliorarea simptomelor sindromul premenstrual. Printre acestea sunt calciu si magneziu, care ajuta la echilibrarea nivelurilor de hormoni si la reducerea simptomelor cum ar fi greata, durerile de cap si crampe.

Fa sport regulat
Exercitiile regulate pot contribui la imbunatatirea sanatatii generale si la ameliorarea simptomelor de sindrom premenstrual.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *