Search for content, post, videos

Ingrediente sanatoase pe care le poti adauga la orice preparat

Sa mananci aceleasi mancaruri zilnic nu este doar plictisitor, ci iti si priveaza organismul de nutrientii necesari. O variatie de ingrediente ii permite dietei tale sa fie mai echilibrata si sanatoasa.

N-ai nevoie sa inveti o reteta noua sau o tehnica noua de gatit. Puteți adăuga aceste ingrediente gustoase, pline de aroma și nutritive, alese de dieteticieni și medici, la oricare dintre mesele pe care le pregatesti deja.

Ingrediente sanatoase pe care le poti adauga la orice masa:

1. Citrice

Un strop de lime sau lamaie adauga aroma pastelor, taco-ului, curry-ului, prăjiturilor, peștelui la grătar, puiului și legumelor aburite. Sucul de citrice acide poate face un preparat consistent mai usor de digerat.

2. Ierburi proaspete

Poti adauga ierburi proaspete la sfarsitul preparatului sau inainte de servire. Adauga patrunjel sau busuioc peste paste.

Ierburile proaspete adauga prospetime si complexitate, lucru care lipseste in cazul ierburilor uscate. Pe langa aroma si valoare nutritiva, sunt foarte bune pentru decorarea preparatelor.

3. Fasole

Fasolea este foarte bogata in nutrienti, cum ar fi fibra, proteina si 25% din doza zilnica recomandata de fier. De asemenea le poti adauga la orice masa pe care o prepari, cum ar fi salate, prajeli sau supe. O poti gasi uscata, la conserva sau inghetata.

4. Condimente

Condimentele adauga o cu totul alta aroma la preparatele tale. Este foarte simplu sa adaugi un praf de sare sau piper!

Pe langa sare si piper, multe condimente sunt cunoscute pentru beneficiile lor pentru sanatate. Printre acestea se numara scortisoara, care scade glicemia, dar si turmericul, un antiinflamator care este de 50 de ori mai eficient decat vitamina E sau C.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *