Search for content, post, videos

Gustari cu un continut redus de calorii care sunt bune pentru sanatatea ta

Probabil ca ai avut zile in care te-ai simtit infometata non-stop. Acest lucru poate fi din cauza lipsei de energie, deoarece ai adormit tarziu cu o seara in urma, dereglarii hormonale sau doar pentru ca ti-e foame.

Daca tii la silueta, atunci stii cat de frustrant este deoarece iti faci griji ca vei manca mai multe calorii decat este necesar. Vestile bune sunt ca exista o multime de gustari cu continut redus de calorii care nu te vor face sa te ingrasi.

– Orez negru
Probabil ca ai inlocuit deja orezul alb cu cel brun deoarece este mai saantos, dar de ce sa nu incerci orezul negru? Orezul negru nu este atat de popular, dar este o sursa grozava de antioxidanti si de fibre.

Ceea ce face ca aceasta optiune sa fie si mai buna este ca are un continut scazut de calorii si carbohidrati comparativ cu orezul alb si brun. O jumatate de cana de orez contine doar 90 de calorii comparativ cu orezul alb care are 102 calorii si 108 pentru orezul brun. Presarati-l pe salatele pentru beneficii suplimentare.

– Batoane proteice cu ciocolata si migdale
Daca sunteti dornici de ceva dulce, renuntati la ciocolata din frigider si alegeti mai degraba ceva mai sanatos ca batoanele proteice cu migdale si ciocolata. Atat ciocolata, cat si migdalele contin antioxidanti, proteine si alte substante nutritive esentiale care nu numai ca vor satisface pofta de dulce, ci va vor ajuta sa va imbunatatiti sanatatea.

Cea mai buna parte este aceea ca puteti modifica reteta pentru a adauga ingrediente mai sanatoase, cum ar fi scortisoara.

– Pepene
O alta gustare cu continut scazut de calorii, care se va potrivi exact in programul dvs. de slabit este pepenele verde. Acest fruct contine o multime de apa, fibre si vitamina C si are un continut scazut de calorii, astfel incat sa puteti manca cat doriti, fara a va face griji pentru sanatatea dumneavoastra.

Pepenele verde este de baza in timpul verii si il puteti pregati in orice fel doriti.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *