Search for content, post, videos

Gimnastica sexuala! Cum se face si cum te ajuta

In orice relatie exista un moment in care lucrurile pot stagna din punct de vedere sexual. Nu ar trebui ca acest lucru sa devina o obisnuinta, intrucat afectiunea si dorinta aratate prin sex contribuie foarte mult la succesul unei relatii, chiar putand spune ca o conexiune fizica poate fi definitorie pentru un cuplu.

Daca exista iubire adevarata la mijloc intre doua persoane, atunci ar trebui sa nu fie o problema comunicarea din acest punct de vedere. Specialistii nu recomanda evitarea unor astfel de disensiuni, intrucat se pot dovedi a fi fatale unei relatii, care ar putea excela din orice alt punct de vedere.

Pentru un plus de pasiune si senzatie in dormitor puteti incepe prin a face exercitii Kegel. Acestea s-au dovedit a fi foarte utile pentru recapatarea fermitatii in zona inghinala, ajutand la oferirea de senzatii mai puternice in timpului actului sexual. Este foarte important sa identificati zona musculara care trebuie lucrata, in primul rand. Nu va imaginiti seturi de exercitii grele sau imposibile. In realitate lucrurile sunt foarte simple, insa va dura un pic pana veti reusi sa identificati cu succes zona. Cea mai usoara metoda pe care puteti sa o abordati este sa incercati sa opriti jetul de urina. Aceia sunt muschii care trebuie flexati pentru a ajunge mai usor la orgasmul dorit. Pe langa faptul ca veti atinge punctul culminant mai usor, veti observa ca si intensitatea placerii se va mari pe masura ce veti exersa mai mult.

Specialistii din domeniu recomanda practicarea miscarilor Kegel de cel putin 4-5 ori pe zi in intervale de 5-10 secunde, care sa contina 10 seturi de exercitii.

Si barbatii pot lucra la controlul ejacularii, astfel putand sa detina fraiele partidei pentru cat timp doresc. Pentru asta acestia trebuie sa incordeze muschii care controleaza jetul de urina.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *