Search for content, post, videos

FOTO Cum sa te antrenezi pentru performante sexuale mai bune

Pe langa numeroase tehnici de excitare bine de stiut si de pus in practica intre asternuturi, pentru performante sexuale cu adevarat bune conteaza, de fapt, forta muschilor si flexibilitate.

 

Sculptarea si intinderea muschilor pot face diferenta intre o partida obisnuita de sex si una extraordinara. Exercitiile fizice de mai jos te pot ajuta sa sporesti atat placerea sexuala proprie, cat si pe cea a partenerului.

 

Stretching in pozitie broasca

 

Leslie Howard, instructor de yoga in Oakland, California (SUA), recomanda acest exercitiu pentru intarirea muschilor de pe interiorul coapsei. Intinde-te pe burta, punand inainte un prosop impaturit sub bazin. Cu mainile si picioarele intinse, incepe sa le indoi la 90 de grade, pana ajungi intr-o pozitie care se aseamana cu postura unei broaste. Mentine pozitia timp de trei minute si apoi incearca iar.

 

Cu mingea pe perete

 

Unele pozitii sexuale pot suprasolicita spatele. Antrenoarea Nancy Krank din Los Angeles recomanda exercitiul cu mingea pe perete pentru a preveni suprasolitarea. Pozitioneaza mingea pe perete, sprijina-te de ea astfel inca rotunjimea ei sa-ti umple partea inferioara a spatelui, adica regiunea lombara. Puneti mainile pe pulpe si incepe sa cobori pe perete, odata cu mingea, pana cand picioarele tale sunt indoite la 90 de grade, iar mainile au ajuns pe genunchi. Mentine pozitia timp de 15 secunde si efectueaza serii de cate cinci repetari.

 

Flotari de Spiderman

 

Desi flotarile par epuizante doar gandindu-ne la ele, acest tip de exercitiu nu este chiar atat de dificil, sustine Amanda Russell, instructor la centrul Equinox din New York. Pune-te in pozitie de flotare, cu mainile intinse. Poti indoi genunchii daca ti se pare prea greu exercitiul. Indoaie-ti bratele concomitent cu piciorul stang, apoi revino in pozitia initiala. Repeta miscarea indoind si piciorul drept. Ideal este sa faci cate doua serii de aproximativ 10-15 repetari.

 

Fandari un pic altfel

 

Daca dupa o partida de sex de dor picioarele, inseamna ca trebuie sa-ti lucrezi atat muschii din interiorul coapselor, cat si pulpele, sustine Russell. Pentru a face acest lucru, asaza-te in genunchi si in maini (in patru labe, practic) si intinde un picior in spate si apoi adu-l, tot intins, la 90 de grade fata de bazin. Mentine pozitia 10 secunde si apoi repeta exercitiul. Faci cate repetari poti pe ambele picioare.

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *