Search for content, post, videos

Exercitii care te ajuta sa intensifici orgasmul

Nu e niciun secret ca trecerea timpului ne afecteaza pe toti, insa existe posibilitati de a reduce din negativismul inaintarii in varsta.

Daca iti place sa fii pasionala in pat si iubesti contactul fizic cu partenerul tau, atunci e clar ca vrei si tu sa ai senzatii tari atunci cand vine vorba de sex.

Imbatranirea atrage dupa sine si slabirea muschilor pelvieni, insa exista o solutie care poate fi pusa in practica cu usurinta. Exercitiile Kegel pot reface tonusul muscular, iar asta presupune exersarea muschilor implicat in procesul urinarii. Muschii pe care trebuie sa-i antrenezi sunt cei care te ajuta sa te abtii atunci cand trebuie sa urinezi. Contracta-i 5 secunde, apoi relaxeaza-i. Repeta acest exercitiu de doua ori pe zi in reprize de cate 5 minute. Nu te astepta la minuni peste noapte pentru ca ai nevoie de cel putin o luna de astfel de exercitii pentru a simti niste rezultate palpabile.

Exercitiile Kegel ajuta foarte mult si la nastere pentru ca in timpul sarcinii muschii ce controleaza fluxul urinar slabesc. Asa ca daca vei efectua exercitiile inainte de nastere, chiar in primele luni de sarcina, vei avea un travaliu mult mai usor. Pe langa asta, iti reduce riscul de hemoroizi dupa nastere si iti grabeste vindecare, daca s-a produs cumva vreo ruptura musculara in timpul sarcinii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *