Search for content, post, videos

Usturoiul te scapa de celulita! Cum este posibil?

Celulita nu mai este de multa vreme doar o chestiune estetica, aceasta poate provoca probleme serioase la nivelul pielii.

Printre remediile si tratamentele contra celulitei se numara si usturoiul.

Usturoiul este cunoscut ca fiind un antibiotic naturat, ideal in lupta cu infectiile. Acesta este folosit in tratarea ranilor cicatrizante sau pentru combaterea simptomelor de raceala si gripa.

De ani buni, usturoiul este utilizat si in zona cosmetica. Conform unor studii, usturoiul se lupta cu bacteria care provoaca celulita.

Ce trebuie sa faci pentru a scapa de celulita cu usturoi

Trebuie doar sa zdroesti 3 catei de usturoi si sa-i mananci cruzi. Mananca doua-trei linguri de usturoi crud dupa ce ai luat masa, timp de 13 zile.

Daca te supara gustul de usturoi poti sa scapi de el cu putin lapte. Bea un pahar imediat dupa ce ai mancat cei 3 graunte.

In cazul in care nu ai o piele sensibila, poti aplica pasta de usturoi direct pe zonele afectate.

Completeaza tratamentul cu exercitii fizice

Celulita tinde sa apare atunci cand se formeaza grasime in plus intre tesutul muscular si piele. Comparativ cu barbatii, femeile sunt mult mai predispuse sa aiba celulita deoarece au un nivel mai mare de estrogen.
Vestile bune sunt ca exista mereu metode care te vor ajuta sa scapi de celulita de pe posterior. Iata cateva exercitii incercate si testate pe care sa le introduci in rutina ta de fitness.

Ridicarea coapselor cu un singur picior
Stai intinsa pe podea cu fata in sus. Intinde piciorul drept si indoaie-ti genunchiul stang. Intareste-ti muschii mijlocului cat de tare poti. Ridica-ti coapsele, asigurandu-te ca piciorul tau ramane pe podea. Asigura-te ca iti misti mijlocul si coaspele la unison.

Fandari si genoflexiuni cu greutati
Cele mai bune exercitii pe care le poti folosi prntru a-ti intari fundul si pentru a scapa de celulita sunt fandarile si genofleciunile. Pentru a face fandari cu greutati trebuie sa stai dreapta cu picioarele la nivelul coapselor si cu cate o greutate in fiecare mana. Fa un pas mare in fapa cu piciorul stang si indoaie-ti ambii genunchi la un unghi de 90 de grade pentru a te apleca in pozitia de fandare.

Repeta acelasi lucru si cu celalalt picior. Pentru genoflexiuni trebuie sa incepi prin a sta dreapta cu picioarele la nivelul coapselor si cu degetele intoarse putin invers. Antreneaza-ti mijlocul in timp ce iti impingi bazinul inapoi. Indoaie-ti picioarele la 90 de grade pentru a cobori in pozitia de genoflexiune. Asigura-te ca genunchii nu iti depasesc picioarele.

<

1 comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *