Search for content, post, videos

Trucuri pentru a preveni si trata barbia dubla si ce o cauzeaza

Pentru inceput, trebuie sa recunoastem adevarul: barbia dubla se formeaza din cauza depozitelor de grasime. Barbia este inca un loc propice in care organismul depoziteaza grasimea, iar pentru a trata barbia dubla se recomanda, in afara de exercitii, si o dieta pentru slabit. Dieta nu trebuie sa fie foarte stricta si complexa, mai ales daca barbia este singurul loc unde exista surplus de grasime.

Principalul muschi de care trebuie sa te preocupi este platisma(sau muschiul pielos al gatului), responsabil pentru miscarile maxilarului si a colturilor gurii.

Un alt lucru important de care trebuie sa tii cont este o buna pozitie a corpului(mai ales spate, gat si cap). Tine mereu capul sus si barbia inainte(dar nu intr-o pozitie fortata), atat cand stai jos, cat si cand mergi sau stai in picioare. Acest lucru iti va intari treptat muschii gatului, iar pielea va deveni mai intinsa.

Un exercitiu simplu pe care poti sa-l faci in fiecare zi, chiar inainte de a merge la culcare: stai in pat, pe o parte, iar atunci cand pui capul pe perna, da-l usor pe spate pentru a-ti intinde gatul, la un unghi care sa fie confortabil pentru tine. Cand adormi corpul se va relaxa, dar dupa o perioada de timp, acele cateva minute pe care la aloci in fiecare seara inainte sa adormi vor face diferenta. Treptat, vei observa ca iti va intra in reflex sa-ti dai capul pe spate inainte sa adormi.

Desi nu se poate numi un “exercitiu”, sa te lovesti usor cu spatele palmei peste barbie este un foarte benefic. Incepe cu “lovituri” usoare si incete, apoi mareste viteza. Fa acest exercitiu timp de cateva minute, de doua sau trei ori pe zi.

Alte sugestii de exercitii:

1. Stand cat mai comod pe scaun, ridica usor capul si “arunca-l” pe spate cat mai mult posibil. Inclesteaza dintii pana simti muschii gatului intinzandu-se. Numara pana la 10 si relaxeaza, aducand capul in pozitia normala. La inceput, fa acest exercitiu o data sau de doua ori pe zi, apoi mareste numarul de repetari pana ajungi la zece.

2. Stai comod pe scaun, capul in pozitia normala. Deschide larg gura si scoate limba cat mai mult posibil. Numara pana la 10 si relaxeaza. Se recomanda 10 repetari.

3. Stai jos cu spatele drept. Trage de pielea gatului cu ajutorul mainii si tine-o asa cat timp dureaza exercitiile. Apoi, ridica barbia si strange tare din buze. Mentine pozitia timp de 2 secunde. Repeta acest exercitiu pana vei simti cum muschii fetei se contracta, iar pielea se intinde.

4. Intinde-te pe spate, cu picioarele intinse si mainile pe langa corp. Apropia barbia de piept si tine-o in aceasta pozitie timp de 2 secunde. Apoi intinde usor capul pe spate si apoi repeta incet aceeasi miscare.

5. Aseaza-te in genunchi, pastreaza spatele drept, pune mainile pe solduri si lasa-ti capul pe spate. Repeta miscarea in trei sesiuni, a cate zece repetari.

Pentru a face ca pielea gatului sa fie cat mai supla, se recomanda si hidratarea cu crema, lotiune tonica sau uleiuri esentiale. Cand aplici crema, fa si un masaj scurt, cu miscari incepand de la baza gatului spre barbie, nu invers.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *