Search for content, post, videos

Iti cade parul? Iata ce alimente sa consumi pentru a scapa de aceasta problema

Problemele de zi cu zi, factorii de mediu sau stresul, sunt doar cateva dintre motivele care pot provoaca calvitia, caderea excesiva a parului. Iti recomandam o serie de alimente care intaresc radacina parului.

1. Somon
Este alimentul cel mai recomandat în dietele de toate felurile şi nu ratează nici recomandarea ca aliment util pentru menţinerea sănătăţii părului.

Este bogat în acizi graşi Omega 3, plus vitamina B12, fier şi alte proteine.

Acizii graşi Omega 3 sunt foarte buni pentru sănătatea scalpului, lipsa acestora din corp cauzând uscarea lui.

Există şi o alternativă pentru vegetarieni. Zilnic trebuie inclusă în alimentaţie o cantitate echivalentă cu o ligură sau două de seminţe, deoarece şi acestea conţin grăsimi Omega 3

2. Spanac şi broccoli
Spanacul şi broccoli sunt surse excelente de vitamine A şi C, necesare organismului pentru a putea produce sebum, o substanţă uleioasă, secretată de foliculii părului.

Sebumul protejează de microbi, bacterii sau ciuperci microscopice, în plus, lubrifiază pielea şi o protejează de umiditate şi de uscăciune.

3. Fasole
Leguminoasele precum fasolea sau lintea ar trebui să facă parte din alimentaţie în mod regulat dacă vă doriţi un păr cât se poate de sănătos. Nu numai că furnizează proteine din abundenţă, care ajută la creşterea părului, dar conţine fier, zinc şi biotină. Deşi destul de rar întâlnită, deficienţa de biotină poate duce la un păr mai fragil.

4. Nuci
În special nucile de Brazilia conţin seleniu, un mineral important pentru sănătatea scalpului. Nucile mai conţin acid alfa linoleic, un acid gras Omega 3 care ajută firul de păr.

O cantitate scăzută de zinc în corp are efecte şi asupra părului, ducând chiar la căderea acestuia.

5. Carne de pasăre
Carnea de pui sau de curcan are proteine de calitate care ajută la întărirea firului de păr. Fără aceste proteine, părul se decolorează mai repede şi devine slab şi mai sensibil.

În plus, aceste tipuri de carne au mai puţine grăsimi decât cea de porc, astfel că nu există pericol de îngrăşare.

6. Ouă
Când vine vorba de sănătatea părului, nu contează dacă preferaţi omleta, ouăle prăjite sau fierte. Important este să nu vă lipsească din dietă deoarece acestea conţin proteine, vitamina B12 şi biotină, un nutrient care dă frumuseţe şi strălucire părului.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *