Search for content, post, videos

Exercitii pentru ridicarea sanilor

Sanii sunt formati din tesut adipos, glande si colagen (acel tesut care ii mentine fermi). In timp, grandele si colagenul scad si in locul lor se instaleaza grasime. Cu toate ca masura sutienului ramane aceeasi, sanii au tendinta sa se lase.

Pentru a ridica sanii, trebuie sa-ti consolidezi muschii de sub ei pentru a le oferi sprijin. In momentul cand acesti muschi sunt slabiti sau nelucrati, tesututul mamar incepe sa se deformeze.

Scapa de operatie cu ajutorul acestei metode de “lifting” natural.

Va recomandam o serie de exercitii usor de urmat acasa

1. Strange o minge la piept
Trebuie sa stati pe un scaun, cu spatele drept. Mainile se tin paralele cu solul, indepartati mingea si apropiati-o de corp. Trebuie sa mentineti o presiune constanta asupra ei.

Se fac 3 serii a cate 10 repetari.

2. Flotari
In cazul in care nu puteti sa efectuati flotarile pe jos, va recomandam sa o faceti la un zid. Efectul este acelasi. Sunt recomandate 3 serii a cate 10 repetari.

3. Tractiuni la banca
Se sta cu spatele pe banca si impingeti in sus greutatile de 1-2 kilograme pe care le tineti in mana. Se efectueaza tot 3 serii a cate 10 repetari.

Exercitiile sunt recomandate de 3 ori pe saptamana, iar in maximum 30 de zile se vor observa rezultatele.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *