Search for content, post, videos

Cel mai bun exercitiu pentru un fund tonifiat si atragator

Cel mai bun exercitiu pentru un fund tonifiat si atragator da rezultate incredibil in doar 30 de zile de la inceperea efectuarii lui.

Aceste exercitiu dureaza aproximativ 15 minute si trebuie facut zilnic pentru a antrena muschii fesieri, ducand astfel al un fund tonifiat.
Exercitiul presupune o combinatie de miscari de stretching destul de ample, in timpul carora muschii fesieri si cei ai picioarelor lucreaza in tandem pentru a implementa tensiunea necesara dezvoltarii lor.
Totodata, se pune accent pe fandari adanci, cu suport pe fiecare picior, alternativ, ceea ce tonifiaza maxim muschii fesieri.

O alta miscare care face parte din cel mai bun exercitiu pentru un fund tonifiat este intinderea arabeasca. Aceasta intindere presupune ridicarea picioarelor, alternativ, spre spate, prin incordarea muschilor fesieri.

Pe langa aceste miscari, care trebuie efectuate la intervale fixe, dupa cum este indicat in clipul de mai jos, exercitiul are si o combinatie de miscari de intindere a muschilor fesieri, care ii vor face sa creasca in masa si sa devina mult mai tonifiati, prin arderea grasimiii.

Iata cel mai bun exercitiu pentru un fund tonifiat si atragator:

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *