Search for content, post, videos

Ce trebuie sa mananci pentru un par sanatos?

La fel ca si in cazul pielii, starea parului tau poate fi un semn ca esti sanatoasa. Celulele care formeaza fiecare fir de par au nevoie de un supliment regulat de nutrienti esentiali.

Inceperea unei diete mai sanatoase inseamna ca vei avea un par mai frumos. Mananca aceste alimente si vei avea un par sanatos si stralucitor.

Topul alimentelor pentru un par sanatos:

Avocado pentru vitamina E
Vitamina E ajuta foliculii firului de par sa functioneze mai eficient si imbunatatesc circulatia sangelui care ajuta la cresterea parului. De asemenea mentine nivelul pH-ului si a uleiului care previn incarcarea foliculilor, fapt care poate stopa cresterea parului.

Fructe citrice pentru vitamina C
Vitamina C ajuta la absorbtia fierului, asadar alimentele bogate in vitamina C sunt foarte bune. De asemenea, vitamina C este un antioxidant.

Cele mai bune surse de vitamina C sunt coacazele, guava, broccoli, portocalele, kiwi, capsunele, papaya si cartofii dulci.

Morcovi pentru vitamina A
Vitamina A este esentiala pentru producerea sebumului. Sebumul este o substanta uleioasa produsa de glandele sebacee ale parului si actioneaza ca un balsam de par natural pentru a pastra sanatatea scalpului.

Fara sebum ti se poate usca parul si scalpul. Poti include produse animale, legume galbene si portocalii, bogate in betacaroten care produce vitamina A.

Oua pentru biotina si proteine
Ouale sunt bogate in biotina, o vitamina necesara pentru cresterea parului si sanatatea generala a scalpului. Deoarece corpul tau isi produce propria biotina in intestine este prezenta in multe mancaruri obisnuite.

Biotina este foarte importanta pentru sanatatea parului, dar nu este nevoie sa iei suplimente. Poti mentine o dieta echilibrata care include alimente bogate in biotina, cum ar fi alune, oua, migdale, avocado, somon si branza degresata.

Legume verzi pentru fier
Fierul este un mineral esential pentru par, iar deficienta de fier poate cauza anemia, o cauza majora a pierderii parului.

Cand nivelul de fier scade sub un anumit punct poti experimenta anemia. Acest lucru poate afecta cresterea parului, ajungand in stadiul in care chelesti.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *