Search for content, post, videos

Ce trebuie sa mananci ca sa ai cel mai frumos par

Parul sanatos si frumos are nevoie in primul rand de proteine. In al doilea rand, trebuie sa aiba o secretie de sebum echilibrata, iar in al treilea rand, trebuie tinuta seama si de varsta, cu toate particularitatile ei.

Ca regula generala, parul frumos si sanatos se obtine de la interior catre exterior, iar zicala "spune-mi ce mananci, ca sa-ti spun cine esti" functioneaza si in cazul parului, cu amendamentul "spune-mi ce mananci, ca sa-ti spun ce par vei avea!".

Sfatul vine repede de la specialisti, care au facut o lista de zece alimente esentiale pentru par.

1. Morcovii sunt surse ideale de Vitamina A, ce asigura nu numai sanatatea scalpului, ci si pe cea a ochilor. La randul lui, un scalp sanatos asigura un fir de par puternic si stralucitor. Morcovii se pot consuma ca atare, pe post de gustare sau amestecati ca ingrediente in diferite salate.

2. Lactatele, in special cele cu continut redus de grasime, sunt surse ideale de Calciu, mineral foarte important pentru cresterea parului. Produsele lactate contin si cazeina, o alta sursa buna de proteine pentru firul de par.

3. Stridiile sunt "rezervoare" nepretuite de Zinc, cunoscut ca fiind un antioxidant foarte puternic. Daca stridiile nu fac parte regulat din meniul dumneavoastra, le puteti inlocui cu nuci, seminte si alte oleaginoase care contin zinc. De asemenea, o sursa buna de zinc este si carnea de vita si cea de miel.

4. Cerealele integrale sunt bune pentru par, acestea continand Zinc, Fier si vitamine din grupul B.

5. Ouale, indiferent de felul in care sunt preparate, sunt surse foarte bune de proteine. ideal este oul fiert moale, timp de 3 minute.Ouale mai contin Biotina si Vitamina B12, recunoscute ca fiind unele dintre "aliatele" frumusetii.

Citeste ce alte alimente trebuie sa mananci ca sa ai un par frumos.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *