Search for content, post, videos

Ce sa mananci daca iti cade parul

Pierderea de 50 pana la 100 de fire de par pe zi este perfect normala. Cu toate acestea, ar putea exista o problema daca pare destul de evident ca va cade mai mult decat ar trebui, asa cum reiese din rarirea podoabei capilare.

Expertii spun ca factori precum genele, malnutritia, stresul si chiar anumite medicamente va pot determina sa pierdeti fire de par. Cu toate acestea, cele mai multe cazuri de cadere a parului pot fi gestionate cu ceva la fel de simplu ca si alimentatia sanatoasa. Cu alte cuvinte, o puteti combate, consumand alimentele potrivite!

Nuci si seminte
Puteti obtine cantitati fenomenale de acizi grasi omega-3 care lupta impotriva pierderii parului din nuci si seminte. Migdalele, nucile pecan, nucile, caju, semintele de in, semintele de floarea soarelui, semintele de dovleac – toate aceste gustari crocante va pot ajuta sa va salvati parul. Gustati-le singure sau zdrobiti-le peste urmatoarele preparate.

Fulgii de ovaz
Stim cu totii ca ovazul este cel mai bun aliment pentru micul dejun, spun expertii. Cu toate acestea, nu multi oameni stiu ca este, de asemenea, foarte bun pentru pastrarea podoabei capilare. Acest lucru se datoreaza faptului ca fulgii de ovaz contin nutrienti precum zincul si fierul, de care scalpul are nevoie pentru cresterea parului.

Oua
Includerea oualor in dieta in mod regulat este buna pentru oricine este deranjat de caderea parului. Acest lucru se datoreaza faptului ca furnizeaza organismului biotina, o vitamina B, care este atat de importanta pentru prevenirea pierderii parului. Ouale sunt, de asemenea, surse minunate de proteine care intaresc fiecare fir de par.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *