Search for content, post, videos

Trucuri pentru mese mai sanatoase acasa

Incerci sa mananci mese preparate in casa, dar mai sanatoase? Desi folosesti alimente sanatoase, probabil nu le gatesti corect.

Gatesti orezul in ulei de cocos
Cercetatorii din Sri Lanka au descoperit un truc care injumatateste caloriile din orez. Adauga o lingurita de ulei sanatos, cum ar fi cel de cocos, in apa fiarta inainte sa gatesti o jumatate de cana de orez in 40 de min. Lasa orezul sa se raceasca in frigider timp de 12 ore. Grasimea din ulei transforma amidonul din orez intr-un amidon pe care organismul nostru nu-l poate digera, astfel consumam mai putine calorii.

Gateste legumele la microunde
Surpriza! Cuptorul cu microunde iti poate gati legumele intr-un mod mai sanatos decat aragazul.

Fierberea anumitor legume poate duce la pierderea nutrientilor. Brocoli de exemplu isi pierde continutul de sulf care te ajuta in lupta cu cancerul. Cea mai buna metoda pentru a conserva acesti nutrienti este sa bagi legumele la microunde cu putina apa.

Cuptorul cu microunde gateste mancarea mai repede si foloseste mai putin lichid. Asa ca, legumele isi pastreaza vitaminele si mineralele.

Inlocuieste uleiul cu sosul de mere
Inlocuieste uleiurile si untul cu sos de mere neindulcit. Sosul de mere adauga fibre si nutrienti, precum potasiu si vitamina C.

Nu mai folosi condimente la pachet
Amestecurile impachetata sunt pline cu sare, majoritatea au in jur de 2500 de miligrame per pachet mai mult decat doza zilnica recomandata de organizatiile de sanatate.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *