Search for content, post, videos

TOP 10 alimente care combat grasimile

Unele dintre cele mai comune alimente sau condimente ne pot ajuta sa combatem grasimile si sa dam jos cateva kilograme. Iata care sunt acestea!

 

Iaurtul grecesc

 

Ceea ce diferentiaza iaurtul grecesc de cel clasic este continutul de proteine. Iaurtul grecesc este ideal pentru slabit pentru ca este de doua ori mai bogat in proteine decat cel clasic. „Proteinele au nevoie de mai mult timp pentru a fi digerate”, explica nutritionistul Leslie Boncie, care precizeaza ca tocmai aceasta caracteristica ne ajuta sa ne simtim satui mai mult timp.

 

Quinoa

 

Quinoa este o planta care nu ar trebui sa lipseasca din regimul alimentar al celor care vrea sa slabeasca. Aproximativ 100 de grame de quinoa are 8 grame de proteine si 5 de fibre, cereala putind fi preparata exact ca orezul. Pe langa aceasta, quinoa este bongata in fier, zinc, seleniu si vitamina E. Poate fi folosita in locul orezului in preparate precum quinoa cu ciuperci, cu legume sau cu pui.

 

Scortisoara

 

Numeroase studii au aratat ca scortisoara are un efect puternic de stabilizare a nivelului glicemic din sange, motiv pentru care este recomandata diabeticilor care vor sa-si tine greutatea sub control. Nivelul glicemic cat mai apropiat de normal face ca senzatia de foame sa apara doar atunci cand cere organismul, nu in stari hipoglicemice. Totodata, scortisoara ofera un gust exceptional cafelei sau altor preparate pe baza de cafea.

 

Ardeiul iute

 

Ardeii iuti contin capsaicina, o substanta naturala care taie pofta de mancare si accelereaza arderile metabolice. Sunt ideali pentru persoanele care vor sa slabeasca, atata timp cat acestea nu sufera de probleme stomacale, precum gastrita sau ulcer.

 

Ceaiul verde

 

Ceaiul verde ajuta mai ales la eliminarea grasimilor din zona abdomenului, inclusiv a tesutului adipos care imbraca si preseaza organele interne. Ceaiul verde contine catechine, substante care influenteaza ritmul metabolic si in accelereaza, mai ales daca ceaiul este baut cald.

 

Grepfrut

 

Grepfrutul este fructul-minune in curele de slabire datorita proprietatilor sale de ardere a grasimilor. Totodata, ofera o senzatie de satietate prelungita si contine putine calorii. Mai mult de atat, este un detoxifiant puternic. Studiile au mai arata ca un grepfrut sau jumatate de grepfrut inainte de masa te poate ajuta sa mananci mai putin.

 

Pepenele rosu

 

Pepenele rosu este bogat in apa, motiv pentru care are foarte putin calorii, spune nutritionistul Leslie Bonci. Totodata, este o buna sursa de licopen (antioxidant) si de vitaminele A si C. Cand vine sezonul pepenilor, este recomandata o cura cu acest fruct pentru detoxifiere.

 

Cartofii dulci

 

Cand ne gandim de regula la cartofi, ni-i imaginam pe cei rosii sau albi sub forma de cartofi prafiti sau piure. Dar exista si cartof dulci care, la cuptor si cu un strop de unt, sunt de-a dreptul deliciosi si foarte satiosi, motiv pentru care sunt chiar recomandati la curele de slabire. Totodata, cartofii dulci sunt bogat in potasiu, betacaroten, vitamina C si fibre.

 

Ouale

 

Studiile au arata ca proteina din oua, consumata dimineata, tine foamea si poftele departe o perioada lunga din zi. Un ou are doar 75 de calorii si contine 7 grame de proteine de calitate, nutrienti esentiali pentru senzatia de satietate durabila. Totusi, ouale contin si grasimi care pot creste colesterolul, motiv pentru care cei care stiu ca au astfel de probleme ar trebui sa ceara sfatul medicului care sa le indice exact cate oua au voie sa manance pe saptamana.

 

Otetul

 

Otetul, mai cu seama in salate, accelereaza arderile si descompunerea grasimii din organism.  

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *