Search for content, post, videos

Sfaturi pentru a slabi pe timpul verii

Fa din vara asta o oportunitate pentru un inceput nou si sanatos. Aceste sfaturi te vor ajuta sa arati sa te simti mai bine in cel mai scurt timp.

Profita de toate zilele acestei veri

Vara are aproximativ 90 de zile. Suficient timp pentru a scapa de obiceiurile daunatoare si sa deprinzi altele sanatoase. Incepand de azi, numara cate zile ti-au mai ramas pana la mijlocul lunii septembrie, atunci cand se termina de regula sezonul. Impune-ti un scop in fiecare saptamana. Foloseste-te de calendar pentru a-ti organiza antrenamentele. Alege un eveniment care te va ajuta sa ramai motivata, cum ar fi un maraton. Organizeaza plimbari cu bicicleta in familie sau intalneste-te cu prietenii la piscina pentru ture de bazin zilnice.

Iesi zilnic la plimbare

Cu totii cunoastem beneficiile plimbarilor. Aceasta simpla activitate iti poate creste creativitatea, intareste metabolismul si te ajuta sa arati mai tanara. Un studiu a descoperit ca o plimbare zilnica de 30 de minute poate preveni acumularea de kilograme in cazul sedentarilor.

Consuma produse de sezon

Consumul produselor de sezon poate insemna mai multa savoare, nutritie si varietate. Alimentele de vara ofera numeroase beneficii. Alege pepeni, caise si zucchini. Acestea sunt doar 3 dintre numeroasele optiuni din care ai de ales vara aceasta.

Bea mai multa apa

Fa din aceasta vara sezonul in care incepi sa te hidratezi suficient. Vei avea mai multa energie, vei manca mai putin, iar creierul tau va functiona mai bine.

Mergi in drumetii

Drumetiile sunt mai populare ca niciodata. Acestea reduc stresul si te ajuta sa iti faci ordine in ganduri.

Profita de vremea frumoasa de afara

Deoarece programul de la serviciu tinde sa fie mai relaxat vara, poti profita mai mult de timpul liber. In loc sa iti ocupi majoritatea timpului pe retelele de socializare, incearca sa mergi la o sesiune de jumatate de ora de yoga in aer liber, mergi la golf cu familia etc.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *