Search for content, post, videos

Secrete nebanuite ale dietelor din toata lumea si cum functioneaza

 Dietele practicate in diverse tari din lume, specifice acelora, sunt unele dintre cele mai apreciate si care dau rezultate incredibile. Tocmai de aceea, spre exemplu, francezii sau italienii sunt renumiti pentru felul in care arata, datorita dietei. 

   1. Franta: Fa din masa de pranz principala masa a zilei.
Pranzul traditional frantuzesc cuprinde multa branza de diferite feluri, combinata cu produse din carne afumata, de preferabil sunca, spalate cu pahare de vin rosu. Paradoxal, aceste combinatii ii ajuta pe francezi. Cum asa? Ei bine, francezii mananca intotdeauna in portii mici, de trei ori pe zi si nu iau gustari intre mese. Tot in mod traditional, meniul lor cel mai bogat este la mijlocul zilei si nu la sfarsitul sau inceputul acesteia. Cheia unei diete perfecte este tocmai aceasta masa de pranz. Cu cat mananci mai tarziu masa principala, cu atat vei manca mai mult si ami consistent pentru ca intervine starea de foame accentuata.

   2. America latina: Masa de pranz cu familia si prietenii.
Mai multe beneficii poti obtine de la masa de pranz impreuna cu prietenii, o traditie in America Latina. Aseaza-te la masa, nu te uita la ceas si bucura-te atat de mancare cat si de conversatie. Mesele sociale sunt mult mai placute si te vor face sa mananci mai putin decat de obicei. Si asta pentru ca creierul tau are nevoie de aproximativ 20 de minute la masa pentru a primi semnalul de satietate. Discutand cu prietenii in timpul mesei, vei umple aceste 20 de minute si cu altceva in afara de bucate, silueta ta fiind cea care trage beneficii din aceasta situatie.

   3. Japonia: Incepe cu supa.
Rezidentii din Okinawa, in partea de sud a Japoniei, sunt renumiti in toata lumea atat pentru longevitatea lor cat si pentru incidenta extrem de mica a cancerului mamar. Secretul lor consta in primul fel de la fiecare masa, o supa specifica din miso, o pasta fermentata de boabe de mazare. O supa care te satura in mare masura, cel putin pe moment dar, din care cauza ajungi sa mananci mai  putin din felul principal, cel solid, si in mod obisnuit cel mai bogat in calorii si grasimi. Nu in ultimul rand, pentru ca este obtinuta prin proces de fermentare, miso ajuta si la digestie, enzimele sale ajutand la descompunerea mai buna a mancarii in stomac.

   4. Mediterana: Foloseste uleiul de masline ca si principala sursa de grasime in mancare.
Din Spania pana in Italia si Grecia, uleiul de masline este piatra de temelie a oricarei diete. Este ieftin, se gaseste din abundenta in regiune si mai presus de toate, bogat in grasimi monosaturate care ajuta la scaderea colesterolului rau din organism.
Presarati uleiul de masline peste salatele din legume proaspete. Pe langa calitatea amintita mai sus, acest tip de ulei va ajuta organismul sa absoarba mai usor si vitaminele solubile in grasime ale legumelor precum A, E si K.

   5. Sardinia: Bea vin rosu la masa.
Pe aceasta mica insula din Marea Mediterana, multi rezidenti ating varste de peste 100 de ani, secretul longevitatii lor fiind meniul zilnic din care nu lipsesc 1-2 pahare de vin rosu. Aceasta licoare putin alcoolizata este recunoscuta pentru calitatile sale, pentru puternicul caracter antioxidant si cresterea nivelului colesterolului bun din sange. Cheia succesului sta insa in cantitate, care nu trebuie sa depaseasca aceste maxim 2 pahare pe zi. Beti vinul moderat si veti trai mai mult!

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *