Search for content, post, videos

Schimbari simple de dieta! Cum sa slabesti rapid inainte de concediu

Pentru a slabi si a-ti imbunatati conditia trebuie sa mananci mai putin, mai des si mai bine.

1. Planifica-ti mesele
Este cea mai buna metoda de a respecta dieta. Foloseste planuri saptamanele de organizare a meselor. Alege cu preponderenta preparate bazate pe pui, peste si fasole.

2. Mananca mai des
Cea mai buna abordare a dietelor este sa planifici 3 mese principale moderate (mic dejun, pranz si cina) si 2 gustari sanatoase pe zi.

3. Mananca 5 portii de legume pe zi
Mancand mai multe legume consumi mai multe fibre si mai putine grasimi. O portie trebuie sa cantareasca aproximativ 85g daca sunt gatite si 180g daca sunt crude.

4. Mananca 4 portii de fructe pe zi
O portie de fructe este un fruct intreg, 85g de fructe gatite sau la conserva si 180g de fructe crude. Mananca fructe la micul dejun sau ca snacksuri.

5. Alege cerealele integrale
Cerealele integrale cum ar fi painea integrala si orezul brun contin fibre. Ar trebui sa ai intre 3 si 6 portii pe zi. O portie inseamna o felie de paine integrala sau 100g de orez brun.

6. Alimente bogate in calciu
Faciliteaza slabitul. Incearca sa consumi 2-3 portii de alimente bogate in calciu, cum ar fi lapte, iaurt si branza.

7.
Mananca fasole de 3-5 ori pe saptamana
Fasolea este bogata in fibre care reduc colesterolul.

8. Axeaza-te pe grasimi bune
In timp ce grasimile saturate contribuie la rezistenta insulinei, grasimile bune ajuta la stabilizarea nivelului de zahar. Opteaza pentru peste in defavoarea carnii rosii si ulei de masline in defavoarea untului.

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *