Search for content, post, videos

Iata cum scapi de problema kilogramelor in plus, de Sarbatori

 Sarbatorile de iarna se lasa inevitabil cu acumularea de mai multe kilograme in plus pe care nu le dorim. Pentru a evita ca acest lucru sa se intample, iata ce anume trebuie facut. Nu este vorba despre vreo dieta minune ci mai degraba despre un tip de organizare care ajuta la evitarea exceselor. 

   1. Micsoreaza portiile.

   Nu fiecare fel de mancare are nevoie de doua pachete de unt si trei cani de zahar. Poti pregati dulciuri si mai simplu, folosind siropuri sau fructe iar mancarea, nu e neaparat nevoie sa fie atat de unsa incat sa nu poti spala oalele decat din 3 ape. Da, e iarna, sunt sarbatori, dar nici excesele nu sunt bune si nu servesc la nimic.

   2. Fa-ti o lista de cumparaturi si rezuma-te la ea.

   In perioada sarbatorilor, supermarketurile au tendinta de a pune pe rafturi, la vedere, o multime de produse apetisante pe care incerci sa le eviti. Si astfel intri in magazin cu intentia de a cumpara lapte si oua si iesi cu 3 cutii de bomboane si 2 tablete de ciocolata. Pentru a evita acest lucru, fa-ti din timp o lista cu cele de trebuinta si incearca sa nu o schimbi cu orice pret.

   3. Streseaza-te mai putin.

   Stresul este si va fi intotdeauna in stransa legatura cu cresterea in greutate, multi alegand mancarea pentru a ne reveni din situatii sau stari mai putin placute. Chiar si emotiile pozitive pot ridica nivelul de stres. De aceea, e important in aceasta perioada sa iti acorzi suficient timp de relaxare fie ca alegi sa te uiti la filme sau sa asculti muzica, sa citesti o carte sau sa faci mici plimbari prin parc. Problemele financiare sunt ultimul lucru de care ai nevoie in aceasta perioada deci, nu te lasa dusa de val si nu cheltui mai mult decat iti poti permite.

   4. Fa-ti somnul.

   Majoritatea adultilor au nevoie in medie de 7 ore de somn pe noapte. In aceasta perioada insa, cand te plimbi zilnic prin magazine, te intorci acasa si te pui pe gatit, copt sau curatenie, s-ar putea sa ai nevoie de mai mult timp pentru a-ti reveni. Nu ignora acest sfat si incearca sa iti faci somnul, atata cat simti ca ai nevoie

   5. Evita tentatiile.

   Nu iti umple casa cu boluri pline de dulciuri si nu agata kilograme de bomboane pe bradul de Craciun. Daca te duci la o petrecere sau esti invitata undeva, aseaza-te in partea opusa mesei cu dulciuri. Cu cat mai tentati vom fi, cu atat mai mult vom manca, odata cu tentatia disparand in mare parte si efectele acesteia.

 

    6. Nu te duce la petreceri flamanda.

    Multi se gandesc sa se “pastreze” pentru petrecere si nu mananca nimic inainte. Ei bine, acest tip de gandire este cat se poate de daunator pentru silueta. Mananca normal si pe perioada sarbatorilor: mic dejun, pranz, cina si, daca te pregatesti de o petrecere sau o vizita, sari eventual peste cina sau alege sa mananci doar mici gustari reci atunci cand nu esti acasa.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *