Search for content, post, videos

Dupa Sarbatori, TREBUIE sa stii asta, daca vrei sa te redresezi! Regulile de aur care-ti accelereaza metabolismul si te ajuta sa slabesti

Te-ai intrebat de ce oare unele persoane mananca mai mult decat tine si totusi nu se ingrasa?! Ei bine, acestea au metabolismul mai rapid decat al tau!

Metabolismul este procesul care converteste ceea ce inghiti in energia care-ti pune in functiune organismul, care te ajut sa faci tot ceea ce faci zi de zi.

Arderile tin de ritmul metabolic. Cu cat este mai rapid metabolismul, cu atat arderile sunt mai eficiente si cu atat poti scapa de mai multe calorii intr-un timp mai scurt. Iata care sunt regulile de aur ale unui metabolism rapid si ce trebuie sa faci daca vrei sa-ti accelerezi arderile!

1. Consuma proteine

Corpul tau arde mai multe calorii in timp ce digera proteine. Asadar, sporeste aportul de mancare cu proteine si scade produsele cu continut mai ridicat de carbohidrati si grasimi. Opteaza pentru pui, peste, carne rosie de vita, tofu, fasole si orice alte alimente care au un continut proteic ridicat, dar scazut in grasimi si in carbohidrati.

2. NU sari peste micul dejun

Micul dejun este obligatoriu oricum vrea sa slabeasca sau sa se mentina santos. Prima masa a zilei este cea care-ti pune in miscare organismul si, implicit, metabolismul. Asadar, cauta sa nu sari niciodata peste micul dejun care nu trebuie sa-l iei cu mai mult de doua ore dupa trezire. Asadar, te-ai ridicat din pat la ora 07.00, atunci pana in ora 09.00 trebuie sa ai “la bord” un mic dejun copios. Acesta poate contine cereale integrale, lactate, chiar si oua ochi daca sunt gatite intr-o tigaie in care nu trebuie sa pui ulei.

3. Ia gustari dese

Odata ce ti-ai pus metabolismul in functiune cu micul dejun, tine-l in miscare. Adica nu lasa sa treaca mai multe de 4-5 ore cel mult intre mese. Recomandat este ca o data la 3-4 ore sa mananci ceva, sa iei o gustare. Intr-adevar, o gustare nu echivaleaza cu o masa copioasa cum e micul dejun. O gustare poate fi un iaurt cu 2 biscuti digestivi, un mar si un biscuite, 50 de grame de migdale/alune de padure sau alte semninte neprajite, o bucatica de branza, o banana. Oricum ar fi, mentine-ti metabolismul in miscare mancand putin si des.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *