Search for content, post, videos

Principiile de baza ale slabitului

Cercetarile arata ca este usor sa iti dai seama de obiceiurile unei persoane, acordand o atentie deosebita modului in care grasimea este distribuita in diferite parti ale corpului sau.

Identificarea zonelor problematice faciliteaza, de asemenea, crearea unui plan de antrenament si gandirea modalitatilor de eliminare a grasimilor din aceste zone.

Iata cateva sfaturi despre pierderea in greutate care va vor ajuta sa scapati de excesul de grasime si sa obtineti corpul de vis. Tineti minte ca aceste sfaturi sunt doar varful aisbergului: tot trebuie sa urmati o dieta sanatoasa, sa dormiti destul si sa va antrenati in mod regulat, daca doriti sa fiti in forma si sanatosi.

Principiile de baza ale pierderii in greutate:

1. Partea de sus a corpului

Daca observati ca exista multa grasime pe maini, antebrate, umeri, piept, burta sau spate, asta inseamna ca nu sunteti activi fizic si ca dieta dvs. este plina de alimente nesanatoase. Aceasta este o problema obisnuita in randul persoanelor care lucreaza cu un loc de munca de la noua pana la cinci si au un teanc de hartii de rezolvat si termenele limita, deoarece au tendinta de a alege mancare rapid preparata si ieftina.

Daca doriti sa scapati de excesul de grasime de pe corpul superior, atunci trebuie sa va schimbati dieta. Trebuie sa va asigurati ca aveti in total 500 pana la 1000 de calorii in fiecare zi si ca lucrati cel putin de cinci ori pe saptamana timp de treizeci de minute pana la o ora. Cel mai bine este sa combinati rutinele antrenamentului cardio flotari si abdomene pentru a viza zonele problematice din partea superioara a corpului.

2. Pieptul, zona din jurul abdomenului si tot spatele

Excesul de grasimi din aceste parti sunt dovezi ca ati urmat o dieta nesanatoasa, sarind peste mese. Evident, arata, de asemenea, ca nu ati desfasurat nicio activitate fizica.

Pentru a scapa de excesul de grasime din aceste zone, trebuie sa adaugati mai multe alimente sanatoase in dieta dvs. si sa mancati cinci mese mici pe zi. Aceste mese trebuie sa fie bogate in nutrienti si nu in calorii.

De asemenea, este recomandat sa iesiti din casa sau din birou si sa participati la activitati cum ar fi alergarea, ciclismul, inotul si exercitiile fizice pentru a pierde grasime pe burta si spate.

3. Zona abdominala de la buric pana la lombar

Esti stresata? Verifica-ti burta. Potrivit studiilor, cei care sunt deobicei stresati au burta mare deoarece corpul lor continua sa produca cortizol, cunoscut sub numele de hormon de stres. In urma unei diete nesanatoase, consumul exagerat de alcool si trairea unui stil de viata sedentar, reprezinta, de asemenea, motive pentru prezenta excesului de grasime din aceste zone.

Cele mai bune exercitii pentru aceste zone problematice sunt pilates si yoga. Trebuie sa va intindeti membrele si sa eliberati stresul si tensiunea din corp. De asemenea, trebuie sa consumati alimente bogate in vitamine, minerale si fibre. Daca observati ca burta este umflata de cele mai multe ori, acest lucru se poate intampla deoarece ati consumat prea mult alcool sau ati avut probleme cu respiratia. Pentru a rezolva aceste probleme, reduceti consumul de alcool (este dificil, dar trebuie facut!) Si vizitati-va medicul pentru a afla ce cauzeaza problemele de respiratie.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *