Search for content, post, videos

Plan super-rapid pentru a slabi inainte de sarbatori

Ai tot amanat momentul in care sa te apuci de dieta si acum te sperie gandul ca nu vei arata bine la petrecerile de sarbatori?

Exista si solutii de criza, special gandite pentru situatiile de acest gen. Desi nutritionistii nu prea le recomanda, nu este un capat de tara daca apelezi din cand in cand si la astfel de metode.

Plan de slabire pentru 2 saptamani

Plecand de la ideea ca numarul de celule grase din corpul fiecaruia dintre noi este constant (nu creste si nici nu scade, singura variabila fiind volumul celulelor adipoase), s-a conceput un plan care sa ii permita organismului sa pierda din stratul adipos. Astfel, au fost incluse in alimentatie anumite alimente care au rolul de a accelera arderile metabolismului, contribuind la miscorarea volumului celulor de grasime.

Care sunt alimentele pe care le poti include in dieta ta de slabit

1. Alimente bogate in calciu

Tot mai multe dovezi stiintifice arata faptul ca o dieta bogata in calciu iti va permite sa arzi mai multe calorii pe zi, reducand deci depozitele de grasime. Printre alimentele bogate in calciu putem aminti branza de vaci, spanacul, broccoli, rubarba, somonul sau branza feta.

2. Carbohidrati

Nu contin multe calorii si asigura un bun tranzit intestinal. In aceasta grupa putem include fasolea, lintea, mazarea, orzul, orezul brun si ovazul.

Mai multe pe Ghid Culinar

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *