Search for content, post, videos

Legume de sezon care te slabesc

Toamna este plina de bunataturi culinare. De data asta, o fi adus ea frigul, dar ne pune mereu la dispozitie legumele si fructele de sezon care ne imbunatatesc organismul cu o sursa bogata in fibre si vitamine de care aveam atat de multa nevoie.

 

Iata sase legume de sezon care te pot ajuta la slabit.

 

Dovlecelul: Bogat in fibre, potasiu si mangan, dovlecelul este si o sursa bogata in vitamine: B1, B6 si vitamina C.Acesta imbunatateste digestia si lupta impotriva boliilor gastrice. Acesta ajuta organismul sa scada in greutate insa consumat cu moderatie.

 

Ardeiul gras: Cea mai saraca leguma din punct de vedere caloric, ardeiul gras este insa bogat in vitamina A si C si ajuta foarte mult la reducerea colesterolului. Aceasta este o leguma perfecta pentru slabit datorita numarului redus de calorii: doar 31 kcal pe 100 de grame.

 

Cartofii dulci: Dincolo de faptul ca sunt o sursa bogata in atioxidanti, cartofii dulci contin carbohidrati cu eliberare treptate, fibre digestive, acid folic, potasiu, fier, calciu si Vitamina C. Acestia ajuta la slabit pentru ca stimuleaza metabolismul in arderea caloriilor.

 

Spanacul: Plin de vitamina K, spanacul poate fi consumat crud in salate, fiind o optiune alimentara sanatoasa atunci cand dorim sa scapam de kilogramele in plus.

 

Prazul: Inrudit cu ceapa, dar mai gros si cu o aroma mai delicata, prazul este o sursa bogata in probiotice, care ajuta si la digestie, la buna fuctionare a tractului intestinal, dar si la slabit. Acesta se poate consuma atat gatit, cat si crud. Pentru efect maxim, este insa indicat sa-l mancati crud daca doriti sa va sporiti sansele de a da jos kilogramele in exces.

 

Ciupercile champignon: Bogate in vitamina B si niacina, acest fel de ciuperci ajuta la productia celulelor rosii din sange, reduc nivelul de colesterol, fiind un aliment ideal atunci cand lupti cu kilogramele in plus datorita continutului ridicat de proteine, care asigura senzatia de satietate mai mult timp dupa masa, dar si a continutului ridicat de apa, care fac ca ciupercile sa aiba putine calorii.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *