Search for content, post, videos

Nu-ti place carnea? Legume si fructe cu care sa o inlocuiesti!

Esti o persoana activa, care prefera insa o dieta bazata pe fructe si legume? Ti-e teama ca organismul tau nu va reusi sa asimileze proteinele necesare unei bune functionari? Nu este cazul sa te ingrijorezi: exista destule legume si fructe delicioase care iti vor asigura aportul necesar de proteine in fiecare zi.
 

1. Fasolea

Fasolea si rudele ei, lintea, nautul si mazarea, sunt destul de bogate in proteine apropiate ca formula de cele cele noua proteine continute de carne. Lintea contine nu mai putin de 18 g de proteine la o cana de boabe. Strecurata in supe sau in mancaruri, aceasta se va dovedi un substitut important pentru carne. La fel si fasolea, care aduce organismului tau un aport de 12-15 g de proteine/cana.
 
2. Soia
Specialistii sustin ca organismul uman nu poate produce singur noua tipuri dintre proteinele care se gasesc in carne. Dintre legumele care iti aduc un aport important de proteine, boabele de soia si quinoa sunt cele mai importante. Ambele sunt delicioase atunci cand sunt gatite in combinatie cu alte ingrediente si condimente gustoase. 

3. Salata

“O portie zdravana de salata vine cu 45% din proteinele necesare organismului”, sustine atletul american Brendan Brazier. Nu doar salata are un rol important in alimentatia ta. Spanacul si brocoli ii furnizeaza o cantitate importanta de proteinecorpului tau. Asa ca o salata sau o portie de spanac este oricand binevenita pentru a te mentine in forma.
 
Citeste continuarea pe acasa.ro ( http://goo.gl/BNiszw )

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *