Search for content, post, videos

Nu mai e un secret! Ce mananca Kinga Sebestyen ca sa arate impecabil la varsta de 44 de ani

Kinga Sebestyen, celebra antrenoare de Kangoo Jumps, are 44 de ani si se mandreste cu o silueta de invidiat, pe care a obtinut-o nu doar prin sport, ci li rin alimentatie.

In cadrul unui interviu, celebra antrenoare a marturisit ca are 4-5 mese pe zi, insa cantitatea nu este mare. Ba mai mult, la fiecare sedinta de Kangoo Jumps, antrenoarea arde in jur de 1.000 de calorii.

„Am 4-5 mese pe zi, in cantitati mici sau moderate, in functie de cat de mult efort depun in acea zi la antrenamente. Iau un mic dejun bogat in carbohidrati si proteine. De exemplu, sunca de curcan, oua fierte sau ochi, cereale cu iaurt si fructe. Plus jumatate de ananas. La pranz, carne la gratar cu salata, iar seara salata usoara sau orez cu legume.

Important este insa si ce am exclus definitiv din alimentatie. Sunt produse pe care esti tentat sa le cumperi din magazine pentru ca sunt ieftine si aparent bune la gust. Insa multe dintre ele contin multi conservanti si nu sunt deloc bune pentru sanatate pe termen lung. Nu mai spun ca nu poti avea o silueta armonioasa daca le consumi. Eu am exclus complet mezelurile de orice tip, salam, parizer, cremvursti, pate de ficat, semi-preparatele, foietajele, cartofii prajiti, pastele si painea din faina alba.

In plus, nu consum branza grasa, fructele in conserve, zahar, sare in exces, alcool si bauturi carbogazoase. Acestea sunt, de altfel, reguli elementare pentru oricine isi doreste sa slabeasca ori sa isi mentina silueta si sa fie sanatos. Cand suntem foarte tineri, avem metabolismul alert si nu observam cat ne dauneaza aceste alimente, insa, odata cu inaintarea in varsta, orice exces sau abatere de acest tip se vede imediat la silueta si la sanatate”, spune Kinga Sebestyen.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *