Search for content, post, videos

Motivul pentru care este bine sa mananci pizza la micul dejun

In cazul in care pizza face parte din categoria mancarurilor pe care le preferi, avem o veste buna pentru tine. Desi pare greu de crezut, este recomandat sa mananci pizza la micul dejun. Este mai indicat sa consumi pizza, in locul cerealelor cu lapte.

De ce este recomandat sa consumi pizza la micul dejun

Chiar daca pare ciudat, pizza la micul dejun nu este o idee proasta. O felie de pizza are acelasi numar de calorii cu un bol de cereale cu lapte. Deosebirea dintre cele doua alimente este ca pizza contine mai multe proteine, iar asta inseamna ca va tine de foame mai mult timp decat laptele cu cereale.

Pe pizza mai intalnim si carbohidrati si anumite legume benefice pentru organism.

Si cerealele pot fi o alegere bune, in cazul in care consumi unele sanatoase, bogate in fibre si cu un continut scazut de zahar. Fructele proaspete, nucile, semintele si iaurtul sunt alte variante sanatoase pentru micul dejun.

Atata timp cat nu vorbim de o cantitate foarte mare, puteti consuma si pizza la micul dejun. Insa nu trebui sa faci neaparat un obicei din asta. Poti gasi variante mai sanatoase si cu un continut ridicat de nutrienti.

Iata cum te ajuta pizza sa slabesti

Un studiu recent arata ca pizza te ajuta sa slabesti. Nu, nu este o gluma. Cel mai important lucru este sa stii cand sa mananci pizza.
Cu totii ne dorim sa fim in forma, dar in realitate dietele sunt un cosmar. Studiul a comparat doua grupuri care au tinut o dieta cu 10.500 de calorii pe saptamana.

Cei din al doilea grup au avut voie sa manance ce au vrut duminica. Nu s-a observat nicio diferenta notabila intre cele doua grupuri in ceea ce priveste kilogramele slabite, dar cei care au avut o zi de pauza pe saptamana erau mult mai fericiti si mai motivati sa respecte dieta.

Daca doresti sa tii dieta, acorda o zi pe saptamana micilor placeri. Cel mai important este sa nu depasesti numarul de calorii zilnice.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *