Search for content, post, videos

Motive pentru care nu te poti opri din mancat

Ce faci atunci cand vrei in mod constant sa mananci? In primul rand trebuie sa intelegi de ce iti este foame si daca iti este foame cu adevarat.

Haide sa studiem acest articol cu atentie si sa ne indreptam greselile.

1. Sete
Daca ai mancat de curand o masa copioasa si iti este foame din nou, aminteste-ti cand ai baut ultima oara apa. Bea un pahar si asteapta putin. Senzatia de foame se va ameliora si se poate sa realizezi ca nu ti-a fost cu adevarat foame, ci sete.

Regula: Continua sa bei apa. Cea mai buna optiune este sa iti antrenezi corpul sa consume o multime de apa dimineata si cu jumatate de ora inainte de fiecare masa.

2. Calorii goale
“Ia ceva gustos”. De aici vin caloriile goale. Gustarile dulci, chiar si in cantitati mici, iti stimuleaza apetitul si nu ii ofera corpului nutrientii necesari.

Regula: Reduce cantitatea de carbohidrati rapizi si incearca sa mananci sanatos.

3. Lipsa somnului
Cu 7-8 ore de somn odihnitor, senzatia de foame nu te va trezi in timpul noptii. Seara. corpul nostru produce melatonina, responsabila nu doar pentru functionarea organelor ci si pentru aspectul nostru.

Regula: Culca-te inainte de miezul noptii pentru a te trezi fresh si frumoasa.

4. Cum te porti cand esti stresata
Cu totii suntem impartiti in 2 categorii cand vine vorba de stres: cei care nu se pot uita la mancare si cei care stiu ca un tort delicios ii va ajuta in orice situatie teribila. Daca te incadrezi in al doilea grup, acest punct este pentru tine.

Regula principala este sa iti amintesti ca stresul nu este o scuza pentru a goli raftul de dulciuri. Suna-ti rudele, discuta despre subiecte placute, fa o plimbare in parc, antreneaza-te, citeste o carte interesata sau uita-te la un serial. Fa ceva util in loc sa plangi cu o caserola de inghetata.

5. Lipsa de proteine
Nu uita sa incluzi proteinele in dieta deoarece iti ofera energie si o senzatie de satietate.

Regula: Legumele si fructele sunt bune, insa proteina este de baza in dieta. Iaurtul grecesc, carnea slaba, puiul, ouale si multe alte produse iti ofera proteinele necesare asa ca nu ai scuze.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *