Search for content, post, videos

Mic dejun de dieta! Idei de meniu ca sa dai jos kilogramele in plus

Iti doresti foarte mult sa slabesti, insa dupa dietele pe care le-ai tot incercat si care au dat gres, esti dezamagita? Ei bine, iti propunem sa adopti un stil sanatos si sa incepi sa iei micul dejun.

Cea mai importanta masa a zilei este, fara doar si poate, micul dejun. De aceea, indiferent de cat de ocupata ai fi, fa-ti timp sa mananci ceva dimineata.

Inlocuieste cafeaua cu ceai verde

Cand vine vorba de slabit tine minte doua cuvinte: ceai verde. Fa miscare cel putin 30 de minute pe zi, consuma ceai verde dimineata, iar in timpul zilei bea cel putin opt pahare cu apa.

Dimineata, consuma iaurt cu ovaz si fructe. Asa ii vei oferi organismului tau nutrimentele de care are nevoie pentru a functiona optim. De asemenea, dimineata poti sa mananci si o felie de paine integrala cu omleta, branzeturi ori legume.

Consuma iaurturi dimineata, dar nu pe cele cu fructe din comert, deoarece contin zaharuri si arome artificiale. Alege un iaurt simplu si adauga fructele preferate – banane, fructe de padure, cirese, caise, etc.
Din meniul tau la micul dejun nu poate sa lipseasca nici avocado, pentru ca este o sursa excelenta de grasimi sanatoase mononesaturate, dar nici nucile si alunele de padure, care sunt recomandate atunci cand esti pe fuga. Ia un pumn din acestea, consuma-le cu incredere, iar in timp vei constata efectele.

Tine cont de regulile de mai sus si inspira-te din ideile de meniu pentru un mic dejun sanatos, pe care ti le propunem mai jos:

1. O omleta din doua oua, cateva nuci si doua rosii.

2. Un pahar de iaurt cu o lingura de seminte de in, cateva nuci si doua felii de paine.

3. O salata din legume diverse cu masline, doua oua fierte si putina carne ramasa de la masa de seara.

4. O conserva de peste cu castraveti si rosii.

5. Un iaurt cu nuci sau alune crude si fructe de padure.

6. O jumatate de avocado cu branza si doup felii de paine integrala.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *