Search for content, post, videos

Mancaruri bogate in fibre pentru pierderea in greutate

Pierderea in greutate nu este atat de usoara. Chiar si atunci cand urmati o dieta stricta, nu puteti fi prea sigura daca veti putea elimina excesul de kilograme atat de repede sau daca puteti tine de programul de pierdere in greutate pe care l-ati ales.

Adaugati la acest lucru faptul ca exista alti factori externi care pot contribui la cresterea in greutate si va va fi greu sa scapti de caloriile in plus. Dar oare este chiar atat de greu sa va micsorati apetitul? Nu si daca mananci alimente bogate in fibre.

Pere asiatice
Perele din Asia sunt nu numai delicioase, ci si ambalate cu pana la 9,9 grame de fibre pe fructe de dimensiuni medii, cu tot cu coaja. Acestea contin, de asemenea, acizi grasi omega-6 care sunt importanti atat pentru creier, cat si pentru functionarea nervilor si pentru producerea de celule sanatoase.

Migdale
Nucile, cum ar fi migdalele, sunt adaosuri bune la dieta ta pentru pierderea in greutate deoarece contin pana la 15% din cantitatea zilnica de fibre. 30 de grame de migdale ar trebui sa fie suficiente pentru a va furniza fibre foarte necesare, ceea ce le face o optiune ideala pentru gustari.

In plus, veti obtine si fier si magneziu atunci cand mancati migdale, asa ca nu ezitati sa mestecati cateva in timpul pauzei.

Cocos
Iata un alt aliment care castiga tractiune in industria de pierdere in greutate. Acest lucru se datoreaza cantitatii de fibre care poate fi obtinuta din consumul de nuca de cocos.

Are un indice glicemic scazut si, atunci cand il comparati cu ovazul, veti descoperi ca nuca de cocos contine mai multe fibre, ceea ce este exact ceea ce aveti nevoie pentru a va face sa va simtiti stomacul plin.

Daca va uitati la tarile in care oamenii consuma adesea nuca de cocos, veti descoperi ca sunt mai putin susceptibile de a suferi de probleme cardiace din datorita acestui super-aliment.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *