Search for content, post, videos

In ce interval orar sa mananci ca sa slabesti

Nu conteaza doar ce mananci ci si cand mananci daca vrei sa obtii rezultate vizibile in curele de slabire!

 

Atat in cazul persoanelor care se straduiesc sa slabeasca, cat si in cazul celor care vor sa se mentina, conteaza ce mananca, dar si cand, mai exact, in ce interval orar se hranesc. Intervalul orar poate face diferenta in centimetri la nivelul taliei! Cercetatorii de la Institutul Salk pentru Studii Biologice din California, SUA, au descoperit ca existe anumite intervale de timp in care, daca mananci, pot slabi mai rapid decat in altele.

 

Chiar si consumand acelasi numar de calorii poti slabi daca mananci intr-un anumit interval orar din zi. Oamenii de stiinta au analizat cu reactioneaza corpul careuia ii oferi de mancare intr-un interval de noua ore pe zi, intr-unul de 12 ore pe zi si intr-unul de 15 ore pe zi. Primul rezultat obtinut a fost ca cei care mananca pe o perioada mai lunga de timp se ingrasa cel mai repede. Adica daca prima masa o ai la ora 08.00 dimineata si ultima la ora 22.00, asadar intr-un interval de timp de 14 ore, prezinti mai multe riscuri de ingrasare comparativ cu un om care are prima masa la 08.00 si ultima la ora 19.00.

 

Practic, atat nutritionistii, cat si oamenii de stiinta recomanda, pentru a slabi si a te mentine, sa nu depasesti un interval de timp de 9-12 ore in care sa mananci. Adica diferenta de timp dintre prima masa a zilei si ultima sa nu fie mai mare de 12 ore. Daca vrei sa ai rezultate sporite, redu distanta de timp la 9 ore, chiar si atunci cand iti mentii aportul caloric la acelasi nivel. Asadar, nu face pauze mari intre mese daca vrei sa slabesti, incearca sa mananci des si putin intr-un interval de 9 ore (sau cel mult 12 ore).

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *