Search for content, post, videos

Gustari care nu te vor face sa te simti vinovata

Scapa de foamea dintre mese cu aceste gustari sanatoase. Gustarile sunt la fel de importante ca si micul dejun. Nutritionistii declara ca gustarile din timpul zilei au un mare impact asupra dietei tale.

Daca ti se face foame intre mese, productivitatea scade si te face sa mananci mai multe calorii la sfarsitul zilei. Trucul unor gustari sanatoase? Alege alimente bogate in nutrienti si combinatii satioase precum proteina si fibra.

Cartofi dulci taiati pai si copti
Aceasta gustare bogata in vitamina A este preferata noastra. Preincalzeste cuptorul si taie 4 cartofi dulci pai, aseaza-i intr-o tava, apoi unge-i cu 2 linguri de ulei de masline, o jumatate de lingurita de praf de chili si o lingurita de sare. Gateste-i, intorcandu-i o singura data timp de 20-25 de minute. Scoate-i din cuptor si presara o jumatate de lingurita de sare pe ei.

Popcorn
Popcornul este gustarea preferata a nutritionistei Sally Kuzemchak, o sursa surprinzatoare de fibre si antioxidanti. Toppingurile ei preferate sunt usturoiul, parmesanul si sarea.

Nachos
Tot ce iti trebuie pentru aceasta gustare sunt nachos din cereale integrale, cascaval cheddar si guacamole. Inainte de a adauga guacamole peste nachos, baga chipsurile in cuptorul cu microunde ca sa se topeasca cascavalul.

Wrap cu curcan
Fa-ti din wrap cu curcan o gustare delicioasa care are doar 75 de calorii. Intinde 2 lingurite de mustar pe 3 feliute subtiri de carne de curcan si adauga 50 de grame de mar taiat cubulete, apoi infasoara totul intr-o frunza de salata.

Mere coapte cu scortisoara
Aceasta este o gustare delicioasa si rapida. Scoate cotorul unui mar si pune restul in cuptorul cu microunde. Presara o lingurita de zahar brun si putina scortisoara. Acopera bolul cu o farfurie si da-i drumul la cuptor pentru 3-4 minute. Marul are mai putin de 90 de calorii si iti ofera 3 grame de fibre.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *