Search for content, post, videos

Greselile pe care le faci cand iei micul dejun! Laura Cosoi te invata cum sa mananci sanatos

Faptul ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei nu este niciun secret pentru nimeni, insa Laura Cosoi, care este cunoscuta pentru stilul de viata sanatos pe care-l duce de ani de zile, iti spune ce gresesti.

Oricat de ocupata ai fi ar trebui sa-ti faci timp pentru micul dejun, motiv pentru care Laura Cosoi, care se pregateste sa devina mamica, iti spune ce greseli faci atunci cand alegi ce consumi la micul dejun.

”Am auzit cu totii ca cerealele sunt o optiune buna pentru micul dejun. Insa nu si cele care contin mult zahar, grasimi si tot felul de aditivi. Sa verificam intotdeauna ce contin aceste cereale, ca sa nu ne facem mai mult rau decat bine.

Din dorinta de a elimina total grasimile din alimentatie, de multe ori punem in cosul de cumparaturi produsele cu 0% grasime. Acestea sunt insa mai putin nutritive decat cele cu un oarecare continut de grasime si pot contine tot felul de adaosuri pentru a suplini lipsa de gust.

Daca optam pentru o varianta de mic dejun saraca in proteine, primii „nemultumiti” vor fi muschii nostri. Si avem mare nevoie de ei indiferent daca facem munca fizica sau stam la birou. Sa ne oferim asadar un mic dejun proteic atat de necesar pentru a ne sustine musculatura, mai ales dupa perioada de odihna de noaptea.

Am auzit si ca sucurile naturale sunt foarte sanatoase. Insa, bine ar fi sa ne preparam chiar noi aceste sucuri, iar daca pe langa fructe am adauga si cateva legume proaspete ar fi cu atat mai bine. Sa evitam sa cumparam de-a gata sucuri pe care scrie „natural”, ca sa nu ne alegem si cu o portie zdravana de zahar, chiar atunci cand am decis sa ne hranim sanatos.”, scria Laura Cosoi pe blogul personal.

Tu ce mananci de obicei la micul dejun?

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *