Search for content, post, videos

Greseli comise mereu in curele de slabire si cum pot fi evitate. Doar as avei slabi

Am auzit o multime de sfaturi care ar trebui sa ne ajute sa slabim, fara sa facem mereu trierea intre ceea ce este cu adevarat eficient si sanatos si ceea ce este mit.

Exista o multime de trucuri psihologice care ar putea sa ne ajute sa mancam mai putin. Spre exemplu, sa folosim farfurii mai mic.

Dar, in acest caz, trebuie sa luam in calcul ce anume consumam la masa respectiva. Bineinteles, daca ne punem in fata televizorului cu un bol de floricele sau de inghetata, indicat ar fi sa alegem cel mai mic bol din casa pentru ca atunci chiar exista riscul sa mancam mai mult decat trebuie.

Pe de alta parte, daca este vorba de o masa sanatoasa, poate un gratar de curcam cu salata de legume, atunci chiar este indicat sa folosim o farfurie plata mai mare. Motivul? Sansele sa ne punem o bucata exagerat de mare de carne de curcan sunt minime, insa, pentru a umple farfuria, vom pune multa salata de legume. Asadar, atunci cand suntem la regim, inainte de a asculta cand, cum si cat sa mancam, ar trebui sa luam in considerare si ce mancam, mai ales cand vine vorba de alegerea veselei.

O alta greseala comisa in timpul curelor de slabire este cantaritul prea des. Multe persoane aleg sa se suie pe cantar zilnic, insa acest obicei este cu adevarat contraindicat. Motivul? De la o zi la alta, diferentele in ceea ce priveste greutatea corporala nu va fi semnificativa. Din acest motiv, in loc sa ne motivam cu numarul de kilograme dat jos, mai degraba ne demoralizam. Astfel ca suntem tot mai tentati sa dam iama in toate preparatele interzise. Cantaritul in timpul curelor de slabire este recomandat de efectuat o data pe saptamana, de preferinta in aceeasi zi. Adica: te-ai cantarit sambata asta dimineata, te vei cantari din nou sambata viitoare, tot dimineata.

Intr-un final, poate una dintre cele mai frecvente greseli in materie de slabit: renuntatul la carbohidrati si la grasimi. De-a lungul timpul, am stigmatizat acesti nutrienti esentiali pentru organism, motiv pentru care persoanele determinate sa slabeasca renunta deseori la consumul lor. Insa, pentru o digestie buna, avem nevoie de carbohidrati sanatosi din cereale integrale si din fructe. Totodata, avem nevoie si de grasimi. Evident, nu de cele din unt sau din carne de porc, ci de cele din seminte sau din peste. Grasimile si carbohidratii nu trebuie eliminati in timpul curelor de slabire caci ei mentin atat nivelul energiei din organism, precum si buna functionare a inimii si a circulatiei sangelui.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *