Search for content, post, videos

Exercitii pentru a slabi in timpul noptii

Fie ca preferi sa te antrenezi dimineata, in mijlocul zilei sau seara, oricum iti ajuti corpul sa devina mai puternic si, in acelasi timp,iti accelerezi metabolismul. Pentru cei care se antreneaza dupa apusul soarelui, antrenamentul corect le poate oferi rezultate mai bune.

Totusi, trebuie sa tii minte ca antrenamentele care sunt prea aproape de ora de culcare iti pot afecta somnul. Este mai bine sa iti faci exercitiile cu o ora sau doua inainte de a merge la culcare.

Exercitii ce se folosesc de greutatea corporala
Daca vrei un antrenament rapid inainte de culcare, greutatea corporala iti va fi de ajuns. Exista multe optiuni: de la plansa la flotari, abdomene etc. Poti incepe cu un ciclu de 1,2,3 unde faci o flotare, 2 ridicari si 3 abdomene. Poti creste repetarile in functie de nivelul tau de fitness.

Antrenament de rezistenta
Alt tip de exercitiu pe care il poti face seara este cel de rezistenta. Acest tip de exercitiu te ajuta sa arzi grasimile in timp ce cresti masa musculara. Poti ridica greutati si sa folosesti corzi de rezistenta atat acasa cat si la sala. Ce este atat de grozav la antrenamentele de rezistenta este ca te ajuta sa arzi grasimi timp de 48 de ore. Un antrenament ce implica tot corpul de cel putin 3 ori pe saptamana te poate ajuta sa scapi de grasimea abdominala. Asigura-te ca iti iei cateva proteine inainte de a merge la culcare pentru a ajuta la refacerea muschilor.

Exercitii cardiovasculare
Daca ai timp in program dupa antrenamentul de rezistenta, incearca sa faci cateva exercitii cardio dupa aceea pentru a topi grasimea din corp. Daca nu, poti face cateva exercitii cardio in ziua urmatoare pentru a te asigura ca arzi destule grasimi. Ce este grozav la cardio este ca efectele se acumuleaza, ceea ce inseamna ca poti imparti antrenamentul in doua. Faci jumatate dimineata si jumatate seara pentru rezultate mai bune.

Antrenament pentru abdomen
Intarirea abdomenului este importanta daca vrei sa iti cresti masa musculara. Daca vrei sa scapi de grasimea de pe abdomen trebuie sa incorporezi exercitii pentru aceasta zona in rutina ta de fitness. Iti poti antrena muschii din jurul abdomenului pentru a ajuta la slabire. Poti incerca abdomene, abdomene invers etc.

Acestea sunt doar cateva exercitii pe care le poti face seara pentru a slabi. Chiar si o scurta sesiune de cardio sau un antrenament de rezistenta te pot ajuta sa iti accelerezi metabolismul in timp ce dormi pentru a contribui la slabit.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *