Search for content, post, videos

Exercitii pe care le poti face pe scaun pentru un abdomen plat

Munca la birou are multe avantaje, insa statul pe scaun pentru o perioada lunga de timp iti poate afecta sanatatea si corpul.

Vestile bune sunt ca am gasit cateva exercitii pe care le poti face la birou pentru a te simti fresh si plina de energie.

Ridicari ale genunchilor la piept
Intareste muschii abdominali, imbunatateste digestia si te ajuta sa arzi grasimile.

1. Stai jos pe scaun. Tine-ti spatele drept fara sa atingi spatarul.

2. Tine-ti picioarele pe podea la aceeasi distanta ca cea a umerilor.

3. Ridica genunchiul la piept.

4. Pune-ti mainile pe glezne pentru a-ti intinde mai bine muschii abdominali.

5. Repeta aceasta miscare de 20-30 de ori, alternand genunchii.

Ridicari duble de genunchi
Iti vei lucra toti muschii abdominali in acelasi timp.

1. Tine-ti picioarele impreunate.

2. Tine-te de scaun cu ambele maini.

3. In timp ce iti tii spatele drept, ridica-ti genunchii la piept. Muschii abdominali trebuie sa fie tensionati.

4. Pune-ti picioarele jos, dar nu atinge podeaua.

5. Repeta de 10-20 de ori.

Ridicari duble de genunchi combinate cu rotiri de bazin
1. Stai pe scaun cu spatele drept. Tine-te bine de scaun cu ambele maini.

2. Intoarce-ti corpul intr-o parta si stai pe un singur muschi fesier.

3. Tine-ti picioarele impreunate si ridica-ti ambii genunchi la piept.

4. Intoarce-te la pozitia originala si intoarce-te pe o parte.

5. Repeta miscarea de 10-20 de ori pe fiecare parte.

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *