Search for content, post, videos

Exemple de mic dejunuri bogate in proteine pentru cei care nu mananca oua

Un mic dejun bogat in proteine nu doar ca tine poftele departe, prevenind ingrasarea, dar si ofera organismului suficienta energie pentru ca tu sa te simti puternic!

Ouale la micul dejun sunt o varianta exceptional de buna pentru cei care vor sa ofere proteine satioase organismului inca de la prima ora. Insa ce te faci daca nu iti plac ouale? Poate esti alergic. Sau poate, pur si simplu, nu vrei sa mananci zilnic oua! In continuare, va prezentam exemple de mic dejunuri proteice care pot inlocui cu succes ouale la prima ora!

Quinoa

Un bol cu aproximativ 250 de grame de quinoa gatita contine 8 grame de proteine (ouale au doar 6 grame), dar si 5 grame de fibre. Cum o gatesti? Simplu! Pune la fiert o ceasca de quinoa cu 2-5 cesti de apa. Chiar poti praji quinoa intr-o lingura de ulei de masline inainte, intr-o tigaie antiaderenta si abia apoi sa o fierti. Poti sa adaugi piper, sare, usturoi, dar si rozmarin pentru imbunatatirea gustului, dar si seminte de migdale, fructe uscate, ricotta si scortisoara! Oricum ar fi, quinoa este o cereala ce poate fi gatita in mai multe feluri, fiind puternic nutritiva!

Iaurt parfait

Un iaurt bogat in proteine (grecesc), combinat cu seminte de in, de dovleasc, de psyllium, dar si de secara, orz si ovaz poate oferi corpului 12 grame de proteine! Practic, baza ta pentru mic dejun este iaurtul grecesc in care pui toate semintele si taratele de care ti-e pofta. Atentie, insa! Asigura-te ca cerealele sunt naturale, ca nu contin indulcitori.

Ce a ramas de seara

Cine spuen ca nu poti manca pestele, puiul sau alt tip de carne ramasa din seara precedenta?! Taie bucatele carnea ramasa, adauga niste legume, infasoar-o intr-o lipie din faina integrala si incalzeste-o la microunde. Obtii un mic dejun delicios, consistent, nutritiv, dar si inedit!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *