Search for content, post, videos

Dieta pe care o poti tine la birou. Cum slabesti la serviciu

Greutatea de a face schimbarea necesara unui stil de viata sanatos vine si din cauza programului de lucru din timpul saptamanii.

De cele mai multe ori, instabilitatea cauzata de o agenda incarcata poate avea efecte devastatoare asupra dietei. Fara sa constientizam, se intampla sa inlocuim o masa calda si sanatoasa cu alimente artificiale sau fast-food, care vor ajuta la castigarea in greutate.

Din fericire, exista o varianta si pentru un stil de viata aglomerat, iar asta nu se refera neaparat la a comanda mancare scumpa in fiecare zi. Fara a va cheltui salariul doar pe mancare, lyla.ro va propune o varianta de regim care poate fi de folos oricarei persoane cu un stil de viata agitat.

Incepeti-va dimineata cu o cafea fara zahar sau un ceai cald cu miere de albine. Mancati o felie de paine neagra cu sunca de curcan, alaturi de un iaurt nu foarte gras.

La pranz puteti alege intre piept de pui la gratar cu salata verde, ridichi si ceapa verde, salata orientala (atentie la cartofi!), fasole verde sotata si un pic de sunca de pui, salata de paste cu rosii si castraveti sau salata de orez cu un pic de sunca de pui, ardei gras si rosii.

De-a lungul zilei exista momente cand apar pofte pentru diverse gustari, asa ar fi bine sa aveti la dumneavoastra un baton de cereale integrale, o banana sau un iuart degresat pe care sa le serviti cand va zboara mintea la mancare.

Cand ajungeti acasa si serviti cina puteti alege intre un pastrav mediu la cuptor cu un cartof copt sau o mamaliguta cu branza degresata. Va mai recomandam si supa de legume, insa evitati sa adaugati prea multa sare sau condimente care contin sare, astfel favorizand retentia de apa.

In timpul zilei mai urcati si coborati pe scari in detrimentul liftului si incercati sa va gatiti pranzul de acasa cu o seara inainte. Nu uitati de hidratare si eliminarea din regim a sucurilor cu zahar!

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *