Search for content, post, videos

Dieta-minune cu mic dejun copios: poti slabi 11 kilograme intr-o luna!

Dimineata trebuie sa mananci ca un rege, la pranz ca un print si seara ca un cersetor – aceasta este zicala care sta la baza dietei-minune cu mic dejun copios care te poate ajuta sa slabesti!

 

Dieta cu mic dejun copios presupune sa mananci oricat doresti dimineata, pana in ora 09.00. Practic, masa de dimineata poate avea pana la 850 de calorii. Desi pare mult, este chiar indicat ca micul dejun sa aiba intre 600 si 850 de calorii pentru ca iti pune in miscare metabolismul. Acesta fiind activat corespunzator de dimineata, inseamna ca va arde ceea ce ingerezi la micul dejun si va continua sa arda caloriile si pe parcursul zilei tocmai pentru ca nu lasi metabolismul sa lancezeasca sarind peste cea mai importanta masa din zi: micul dejun.

 

Dieta cu mic dejun copios prespune ca dimineata, pana in ora 09.00, sa mananci orice ai pofta: omleta cu branza, gogosi, inghetata, pizza si, de ce nu, chiar si sarmale. Poti manca absolut orice poftesti pana in ora 09.00 dimineata. In felul acesta in pui in miscare ritmul metabolic, iar senzatia de satietate va dura mai mult tocmai datorita cantitatii mari de mancare ingerate. Mai mult, iti poti satisface si poftele alimentare fara sa-ti fie teama ca pui kilograme in plus, ba dimpotriva, slabesti. Cat? Urmand dieta cu mic dejun copios poti slabi pana la 11 kilogramre in 30 de zile.

 

Iata ce presupune dieta-minune cu mic dejun copios

 

Dimineata, pana in ora 09.00, mananci ce vrei si cat vrei. Dar nu pe fuga, ci asezandu-te la masa si savurand incet fiecare imbucatura. Ideal este, intr-adevar, sa alegi alimente mai sanatoase, adica paine din faina integrala in loc de paine alba si dulciuri facute din indulcitori natural (fructoza, spre exemplu), nu cele procesate industrial cu o multime de aditivi de gust. Mai mult, poti manca mancarea gatita pe care nu o iei la serviciu, cum ar fi ciorba, sarmale si chiar pizza comandata cu o seara inainte.

 

La pranz, insa, mananci ca un print, nu ca un rege cum ai facut de dimineata. Asta presupune o masa pe baza de proteine. Cu alte cuvinte, masa de pranz din aceasta dieta poate consta intr-un piept de pui la gratar sau la cuptor (nu prajit in ulei), acompaniat de o salata mare de legume (nu cartofi, orez, mazare). Poti manca si carne de vita, de curca, peste, dar si de porc la pranz, in orice fel preparate atata timp cat nu sunt prajite in ulei. Toate acestea trebuie sa fie consumate cu salate de tot felul. Profitati de legumele de sezon. Puteti manca ciocanele de pui cu dovlecei sau vinete la cuptor, atata timp cat nu ati pus mai mult de o lingura de ulei in tava.

 

Seara mancati ca un cersetor, adica putin caloric. Asta presupune ca cina sa contina doua fructe, o salata de vara cu o bucatica mica de branza sau mancare de broccoli la cuptor. Masa de seara trebuie sa fie facuta din legume cat mai multe si cat mai putine proteine si grasimi. Dar, pentru cei care vor sa-si curete organismul, exista si optiunea pepenelui rosu. Contine foarte putine calorii si curata organismul extraordinar de bine, mai ales rinichii. Daca nu va deranjeaza sa va duceti de mai multe ori la toaleta inainte de culcare, chiar este recomandat sa mancati pepene rosu seara, in loc de altceva. Profitati de acest fruct caci este sezonul lui.

 

Urmand aceste reguli alimentare ale dietei cu mic dejun copios puteti slabi pana la 11 kilograme intr-o singura luna.

 

Nu aveti obiceiul de a manca dimineata? Ei bine, va puteti invata de unii singuri sa va doriti micul dejun. Cum? Foarte simplu! Faceti un efort doua-trei zile si nu mai mancati seara decat legume sau fructe. La inceput s-ar putea sa va fie greu, dar dupa doua-trei zile de perseverenta va veti trezi cu siguranta cu o mare pofta de mancare de dimineata si veti putea, astfel, demara dieta-minune cu mic dejun copios ca dati jos acele kilograme care va incomodeaza!

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *