Search for content, post, videos

Dieta de vacanta

Pentru a obtine silueta dorita pentru plaja este important sa tinem o dieta de cateva zile care ne va ajuta sa dam jos aproximativ trei kilograme.

Dieta pe care o vom prezenta mai jos se adreseaza acelor femei care doresc sa mai dea jos doar cateva kilograme pentru a se simti bine in pielea lor pe plaja. Daca luam in considerare si faptul ca suntem constant atacati de canicula, alimentele pe care vi le propunem vor avea un efect cat se poate de benefic asupra organismului.

Totodata, fiind vorba de o dieta de urgenta este indicat sa nu fie tinuta mai mult de o saptamana pentru ca nu ofera nutrientii necesari organismului.

Luni

La micul dejun cosnumati o cana de ceai de lamaie cu un bol de caise si un suc de portocale. La pranz consumati o ciorba de legume sau o salata din rosii si ciuperci. Seara mancati un bol de orez fiert cu 100 de grame de peste preparat la gratar.

Marti

La micul dejum consumati o cana de suc de portocale si doua caise. La pranz mancati o portie de ghiveci de legume si o salata de morcovi cu telina. Seara consumati un bol de ton la gratar cu o salata de ceapa.

Miercuri

La micul dejun consumati un mar copt cu o cana de ceai verde. La pranz doar o cana cu suc de fructe si o salata de legume cu dovlecei din abundenta. Seara consumati un bol de orez fiert cu rosii si morcovi.

Joi

La micul dejun consumati un bol de cirese cu ceai de fructe goji. La pranz mancati o salata zdravana de morcovi, telina, masline si 100 de grame de piept de pui fiert. La cina mancati un bol de legume la cuptor asezonate cu busuioc.

Vineri

Pentru micul dejun este de ajuns un pahar de suc de gref. La pranz consumati o salata de morcovi cu mazare si telina iar la cina doi ardei umpluti cu branza de vaci si marar.

Retineti ca aceasta dieta trebuie tinuta doar 5 zile, pentru ca nu contine toate substantele nutritive necesare corpului.

 

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *