Search for content, post, videos

Dieta daneza sau cum sa slabesti 20 de kilograme, in 13 zile! Ce trebuie sa mananci

O modalitate rapida pentru a topi kilogramele in plus este, fara doar si poate, dieta daneza, un regim alimentar ce se bazeaza pe restrictii drastice, insa care te va ajuta sa dai jos kilogramele in plus, dar si sa estompezi celulita.

Conform specialistilor, in cazul in care vei respecta aceasta dieta vei slabi 20 de kilograme in 13 zile, insa acest regim nu este recomandata persoanelor care desfasoara o munca fizica si nici celor bolnavi sau care s-au tratat recent de vreo afectiune.

Ce trebuie sa faci in timpul dietei daneze

Acest regim este unul foarte strict, ce dureaza 13 zile, timp in care va trebui sa mananci doar de trei ori pe zi, intotdeauna la aceeasi ora: micul dejun trebuie luat inainte de ora 9.00 dimineata, pranzul pana in ora 14.00, iar cina intre orele 17.00 si 18.00.

De asemenea, este esential sa consumi doar produsele care se regasesc in meniu si sa bei cel putin opt pahare mari cu apa pe zi. De asemenea, nu trebuie sa folosesti sare sau alte condimente, sa nu bei alcool ori sa mananci dulciuri.

De asemenea, daca ai facut o greseala, dupa 6 zile de dieta, este necesar sa intrerupi regimul; il poti reincepe, dar nu mai devreme de trei luni.

Idei de meniu pentru dieta daneza:

Ziua 1

Mic dejun: o ceasca de cafea cu 1 lingurita de zahar.

Pranz: 2 oua fierte, 400 g de spanac fiert si 1 rosie.

Cina: 200 g de carne de vita si 150 g de salata cu suc de lamaie si ulei de masline.

Ziua 2

Mic dejun: o ceasca de cafea cu 1 lingurita de zahar.

Pranz: 250 g de sunca si 1 cana de iaurt.

Cina: 200 g de carne de vita si 150 g de salata cu suc de lamaie si ulei de masline.

Ziua 3

Mic dejun: 1 ceasca de cafea cu 1 lingurita de zahar si 1 felie de paine prajita alba.

Pranz: 2 oua fierte tare,100 g sunca slaba si 150 g de salata verde.

Cina: 1 rosie,1 telina fiarta si 1 fruct (optiuni: mere, portocale sau pere).

loading...
<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *